Ik wil een smartphoneloze vriendin mijn oude htc wildfire geven maar ik kom er niet uit. Ik heb hem opgeladen maar nu moet ik een patroon maken, geen idee welke dat ook alweer was en ik weet zeker dat ik hem op fabrieksinstellingen gezet had toen ik hem opgeborgen heb. Met of zonder simkaart vraagt hij erom en na een aantal pogingen moet je inloggen met je Google account maar ook die herkend hij niet. Weet hier iemand misschien wat ik kan doen ?
Ik wil een smartphoneloze vriendin mijn oude htc wildfire geven maar ik kom er niet uit. Ik heb hem opgeladen maar nu moet ik een patroon maken, geen idee welke dat ook alweer was en ik weet zeker dat ik hem op fabrieksinstellingen gezet had toen ik hem opgeborgen heb. Met of zonder simkaart vraagt hij erom en na een aantal pogingen moet je inloggen met je Google account maar ook die herkend hij niet. Weet hier iemand misschien wat ik kan doen ?
mischien heb je hier wat aan [url=http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-mini/35401-patroon-ontgrendelen-geblokkeerd.html] Patroon ontgrendelen geblokkeerd[/url] succes.
Ik wil een smartphoneloze vriendin mijn oude htc wildfire geven maar ik kom er niet uit.
Ik heb hem opgeladen maar nu moet ik een patroon maken, geen idee welke dat ook alweer was en ik weet zeker dat ik hem op fabrieksinstellingen gezet had toen ik hem opgeborgen heb.
Met of zonder simkaart vraagt hij erom en na een aantal pogingen moet je inloggen met je Google account maar ook die herkend hij niet.
Weet hier iemand misschien wat ik kan doen ?