Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 20 augustus 2010
  • 10:15

Dat probleem met applicaties uit de market is al lang opgelost, staat ook in dit forumboard al meerdere keren. Zo kan je ongeveer alle applicaties downloaden die er beschikbaar zijn. Ik heb zelf een heleboel applicaties gedownload, en tot nu toe heb ik er geen een gevonden die niet werkt door de verschillende schermresolutie.

Bewerkt (22 april 2013 12:34)
rokz

rokz

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 20 augustus 2010
  • 20:01

jaja heb me wildfire binnen.alle mogelijke shops binnen gelopen. en bi jde t-mobile kon ik ‘m los simlock vrij kopen voor 230 euro. dus dat is 25 euro goedkoper als bol.com en telefoonkopen.nl was hij 280 bij hi kon je ’m niet eens loskopen en van alles. maar heb ‘m nu toch de bruine. had ’t scherm wel beter verwacht. maar dit is gewoon ff wenningomdat ik me nokia n97 nog gewend ben. maar ben blij dat ik nu weer helemaal touch heb gaat me veel beter afthanks voor jullie hulp.

alleen nog 1 laatste vraagje: windows live kamn hij niet openen met die email config kan ik hier wat aan doen?

Bewerkt (22 april 2013 12:35)
fifarunnerr

fifarunnerr

• Lid sinds 13 juli 2010
  • Berichten 1846
  • Reputatie 10
  • 21 augustus 2010
  • 11:56

Een hotmail applicatie downloaden misschien?

Bewerkt (22 april 2013 12:35)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.