Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
heb wi-fi aan maar op de een of andere manier doet hij het niet ik ga naar systeemsoftware-updates en laat hem controleren of er nieuwe updates zijn maaar krijg dan de melding dat de tel. helemaal goed is?????
Staat er een vinkje voor geplande controles; ‘online gaan en controleren op updates volgens de plannen van de server’ ?
Ik heb 2 veranderingen gevonden:
- Bij het invoeren van je pincode staat er geen icoontje meer voor “noodoproep”
- Als je bent opgestart en je bekijkt je 6 laatst geopende apps, dan staat “Rosie Utility” er niet meer bij. Rosie Utility is zeg maar het opstartproces, als je die opent worden je homescreen opnieuw gestart.
Zijn 2 kleine veranderingen, geen idee of er meer zijn
heb ff een mailtje naar htc gedaan over de update voor de wildfire kreeg vandaag een mail terug dat het enkele dagen duurt voordat deze binnenkomt,hoe komt het dan dat andere deze update al wel hebben?????
Gaat volgens mij op serienummer, dus als je gem later hebt geactiveerd, krijg je de update later.
o.k. maar ff wachten dan thanks
Ik heb zelf nog geen enkel vernieuwd punt gezien :O
Iemand die al wel wat meer heeft ontdekt?
http://www.androidworld.nl/forum/htc-wildfire/7124-systeemupdate-voor-wildfire-2.html#post40264
Niet echt indrukwekkende verschillen, maar goed ;D
Na de update moet je hebben: 1.25.405.1
Heb je de telefoon wel via WiFi verbonden ? Aangezien 't pakket groot is om binnen te slurpen is dit de aangewezen manier.