Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Marietje83;42145Euh, apps kan je niet op een sim kaart zetten maar wel op een sd kaart. Maar dan gaat je telefoon sneller en niet langzamer.
Dat is me nog niet gelukt… Hoe verplaats ik ze naar mijn SIM zodat mijn interne geheugen niet zo snel vol is (en de tel langzamer wordt volgens mij…)
En waar kan ik een navigatie vinden?
Edit: nog een paar vragen:
Ik schijn net mijn Hyves aan FB en twitter te hebben gelinkt via de PC, maar ik zie niks op Hyves gebeuren als ik met mijn mobiel op Twitter een tweet zet… Hoe kan dat?
En moet ik een virusscanner erop zetten?
Ik bedoelde ook op SD kaart! Maar ik heb geen froyo werkt het dan ook?
Marietje83;42156
Ik bedoelde ook op SD kaart! Maar ik heb geen froyo werkt het dan ook?
Jayum;42169
Nop, alleen voor Froyo!
Wat is rooten? En hoeveel kan ik ongeveer downloaden voor de telefoon trager wordt?
Misschien mensen in de buurt van Almere die me helpen kunnen?
Rooten komt af van Root, root is zeg maar een account op je telefoon waarmee je alles kunt veranderen. Door je telefoon te rooten, kan je dus alles aan je telefoon aan passen. En kun je er ook een andere versie van Android er op zetten. Waarin de functie “Apps to SD” wel in zit. Als je geen verstand van techniek en computers heb, lijkt mij het verstandig je telefoon gewoon te laten zoals hij nu is.
Hoeveel je kunt download is puur hoeveel geheugen je hebt, ik kies er zelf altijd voor zoveel mogelijk op mijn sd kaart te zetten, en het interne geheugen zo leeg mogelijk te laten.
Dat, Ruben, Plus dat de gemiddelde gebruiker graag zijn/haar garantie behoud. Dit gebeurt niet bij rooten, je kunt hem terugrooten, maar als je scherm stuk is, kan dat dus weer niet.
Ruben.;43151
Hoeveel je kunt download is puur hoeveel geheugen je hebt, ik kies er zelf altijd voor zoveel mogelijk op mijn sd kaart te zetten, en het interne geheugen zo leeg mogelijk te laten.
Dat is me nog niet gelukt… Hoe verplaats ik ze naar mijn SIM zodat mijn interne geheugen niet zo snel vol is (en de tel langzamer wordt volgens mij…)
En waar kan ik een navigatie vinden?
Edit: nog een paar vragen:
Ik schijn net mijn Hyves aan FB en twitter te hebben gelinkt via de PC, maar ik zie niks op Hyves gebeuren als ik met mijn mobiel op Twitter een tweet zet… Hoe kan dat?
En moet ik een virusscanner erop zetten?