Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
HTC Synch op de laptop geinstalleerd staan?
Vertel even wat je tot nu toe geprobeerd hebt.
en heeft je laptop Wifi ?
Samsung Galaxy S8+
Ik heb het ook al eens geprobeerd, maar lukte zo snel niet. Ik zal het binnenkort nog wel eens proberen.
Ja, HTC Sync staat erop! Mijn Laptop heeft ook Wifi.
Je kan volgende app gebruiken voor tethering. Kijk eens naar de link hieronder. Misschien is dit iets voor u.
pdanet - Search Android Apps on AppBrain
Hoop wel dat je op vakantie gaat in Nederland, anders ben je blauw aan het eind van de vakantie.
Ik ben persoonlijk nogal gecharmeerd van aNetshare :: A0Soft Inc. - The #1 world clock shareware for Android handheld
Je telefoon wordt een wifi accespoint waarmee je met je laptop op kunt verbinden en via je toestel 3G ga je het internet dan op.
Samsung Galaxy S8+
AVS;47032
Ik ben persoonlijk nogal gecharmeerd van aNetshare :: A0Soft Inc. - The #1 world clock shareware for Android handheld
Je telefoon wordt een wifi accespoint waarmee je met je laptop op kunt verbinden en via je toestel 3G ga je het internet dan op.
Ik heb even gekeken op die site, en naast een heleboel info over aNetshare kom ik er idd ook geen link tegen.
Raar want het is de originele site en die app is een gratis app.
Misschien zijn ze de site aan het onderhouden waardoor tijdelijk wat zaken even weg zijn ?
Hier kan je hem ook vinden: Download aNetShare 2.30 for Android Free - aNetShare turns your Android phone into a wireless access point. - Softpedia
Samsung Galaxy S8+
Hallo allemaal,
Binnenkort ga ik op vakantie.
Maar dan heb geen internet op mijn laptop.
Nu wil ik met mijn HTC Wildfire met onbeperkt internet, internet delen met mijn laptop?
Maar ik heb het nu een paar keer geprobeerd? Maar het werkt op één of andere manier niet.
Wie o wie kan mijn helpen?
Groetjes Laurens