Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 15 november 2010
  • 18:41

albertbolink;58652
De hele nacht is voor de één 8 uur en voor een ander 15 uur. Wat bedoel je nou precies?
Is 12 uur opladen voldoende en is het schadelijk voor de accu als deze langer wordt opgeladen?

Voor mij is de nacht meestal 8 uurtjes. Maar zoals ik al zei merk ik dat als hij op 100% zit en het LEDje groen word en dan direct stop met laden, dat hij uiteindelijk 1.5 dag meegaat. Als hij echter leeg raakt aan het einde van de dag, en ik leg hem aan de stekker tegen twaalven en ga slapen, en gewoon laat liggen tot half 8, 8 uur, maak ik er 2 volle dagen mee vol.

's Nachts alle synchronisatie uitzetten scheelt ook een hoop. Zet de Energiebeheer widget op 1 van je homescreens.
En als het buiten donker is, kan je via die widget ook gewoon je achtergrond verlichting uitzetten. Automatische helderheid is meestal te fel voor de omstandigheden.

Bewerkt (15 november 2010 18:41)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Emiel-G

Emiel-G

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 15 november 2010
  • 18:55

hij staat 's avonds al donkerder dan overdag en gaat totnutoe nog goed (:
die barcode ding doet het btw al weer door update

Bewerkt (15 november 2010 18:55)
Emiel-G

Emiel-G

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 16 november 2010
  • 22:02

even een ander vraagje..,

ik kan veel apps die andere mensen wel kunnen vinden niet vinden in de market waar ligt dit aan? (misschien een hele domme vraag)
iemand anders had me al gewezen op appbrain daar staan ze er wel bij als ik ze zoek maar als ik er dan op klik zegt hij dat de app niet beschikbaar is..,

Bewerkt (16 november 2010 22:02)
jlfme

jlfme

• Lid sinds 07 september 2010
  • Berichten 31
  • Reputatie 0
  • 17 november 2010
  • 08:50

Bewerkt (17 november 2010 08:50)
fcdenhaag

fcdenhaag

• Lid sinds 18 november 2010
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 19 november 2010
  • 00:35

Emiel-G;58452
Ik heb sinds vandaag mijn eerste Android telefoon (Wildfire) en ben benieuwd wat ik hier allemaal nog meer mee kan doen iemand misschien tips?

Sorry als hij in verkeerde subforum staat..,
bellen ?

Bewerkt (19 november 2010 00:35)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.