Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

umut

umut

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 27 november 2010
  • 19:02

hallo

kan iemand mij helpen met die unrevoked root want ik snap er niksik snap niet hoe je die hboot drivers moet installeeren, ik weet dat er een filmpje ervan is maar daarmee snap ik het ook niet

Umut

Bewerkt (27 november 2010 19:02)
umut

umut

• Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 27 november 2010
  • 20:39

ik ben weer een stapje verdergekokoen maar als ik de hbootwil instaleren zie ik nergens in mn telefoon staan hboot usb kheb ook gedrukt op de powerknop met volume naar beneden maar kzie geen usb hboot

Bewerkt (27 november 2010 20:39)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 28 november 2010
  • 01:38

Je bent een beetje moeilijk te volgen door het gebrek aan leestekens en hoofdletters. Maar lees dit eerst eens: One Click How to Root the Wildfire with Unrevoked 3.21 - xda-developers

Maar vraag jezelf eerst eens af waarom je root toegang wilt. Mijn ervaring is dat Unrevoked een vervelende oplaad bug heeft.

Bewerkt (28 november 2010 01:38)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

umut

umut

• Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 28 november 2010
  • 09:53

Sorry voor het gebrek aan leestekens, ik was aan he typen op een telefoon.
Ik ben een stapje verdergekomen en heb de drivers geinstalleerd dan haal ikde batterij eruitt
telefoon aaan reflash als administrator uitvoeren usb kabel erin usb debugging aan, alleen laden maar hij blijft zeggen please plug in your phone.

Bewerkt (28 november 2010 09:53)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 28 november 2010
  • 13:31

Dat herken ik wel ja. Welke Windoos draai je? 7? Dan moet je van het SD kaartje onder het mapje tool die driver ook even installeren. Dat is slechts een driver, niet HTC Synch.

Bewerkt (28 november 2010 13:31)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

umut

umut

• Berichten 40
  • Reputatie 0
  • 2 december 2010
  • 23:00

Sorry voor de late reactie maar ik draai op windows 7

Bewerkt (2 december 2010 23:00)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.