Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

marcotweel2461

marcotweel2461

• Lid sinds 25 januari 2013
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2014
  • 22:25

Hoi forumleden,

Ik heb een probleem met mijn Huawei Ascend G6. Ik heb hem laatst geroot met de Towelroot app. Ik had de app geopend en heb mijn telefoon laten rooten.

Echter na rooten kreeg ik problemen met de sd kaart. De telefoon zegt dat er geen sd kaart in zit, terwijl die er wel degelijk in zit.

Kan iemand mij helpen?

Bedankt alvast.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 8 juli 2014
  • 23:48

om uit te sluiten of je telefoon het probleem is of je sd kaartje kun je de volgende dingen proberen.

het appje Towelroot verwijderen en kijken of het probleem opgelost is.

of kopieer alles wat op je sd kaartje staat even naar je computer vervolgens formateer het micro sd kaartje op je computer in fat 32 stop het weer terug en kijk of het probleem opgelost is, zo ja kopieer alles weer terug en check of het nu nog goed is zo nee probeer als je mogelijkheid hebt het kaartje in een andere telefoon heb je daar het probleem ook dan is waarschijnlijk het sd kaartje stuk.

formateren van het micro sd kaartje is op de meeste telefoons zelf ook mogelijk bij instellingen/opslagruimte, maak wel eerst een backup.

of je probeerd meteen een ander micro sd kaartje in je Huawei Ascend G6 heb je daar ook hetzelfde probleem dan de telefoon helemaal uitzetten of een factory reset wil ook nog wel eens helpen let! wel op bij een factory reset ben je al je gegevens kwijt.

maar waar ik ook benieuwd naar ben heeft je toestel wel rootacces gekregen na het runnen van het appje Towelroot?

Bewerkt (8 juli 2014 23:57)
marcotweel2461

marcotweel2461

• Lid sinds 25 januari 2013
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • 12 juli 2014
  • 16:03

Ik heb vandaag de telefoon opgestart in de recovery mode en heb de opties wipe cache en wipe factoryreset uitgevoert en hij werkt weer! Bedankt gizmobinky voor je hulp!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.