Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

stevenkeuh

stevenkeuh

• Lid sinds 09 juli 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 10 juli 2014
  • 01:39

Hallo ik ben steven, een 25jarige belg die zichzelf onlangs een huawei g6 heeft aangekocht. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik een vraag heb en deze stel ik hier dan ook graag meteen. Ik ben zeer tevreden over het toestel maar ik zit met 1 ding verveeld. Ik ben een ordelijk iemand en ik heb graag mijn apps op de (voor mij) juiste plaats staan. Daarom heb ik ze ook mooi een plaatsje gegeven.
Echter wanneer ik mijn smartphone herstart of naar eenvoudige modus heb gezet dan staan mijn apps en widgets weer waar ze oorspronkelijk stonden.. voor mij verkeerd dus :-( . Is er een oplossing voor dit kleine probleem?

redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2982
  • Reputatie 60
  • 10 juli 2014
  • 10:28

Misschien is een andere launcher iets voor jouw (persoonlijk vond ik die van huawei niet heel geweldig).

bijvoor beeld nova laancher :https://play.google.com/store/apps/details?id=com.teslacoilsw.launcher

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.