huawei G6 en samsung smart Tv zien elkaar via wifi direct en zijn verbonden, maar als ik een foto wil overzetten van gsm naar tv komt volgende melding efkes op gsm : “gegevensoverdracht via wifi direct is momenteel alleen mogelijk met ander huawei apparaat” en dus lukt de overdracht niet. Ergens een instelling aanpassen om mijn gsm? Heeft iemand raad bij dit probleem aub?
Alvast bedankt, Befson.
Hallo, huawei G6 en samsung smart Tv zien elkaar via wifi direct en zijn verbonden, maar als ik een foto wil overzetten van gsm naar tv komt volgende melding efkes op gsm : "gegevensoverdracht via wifi direct is momenteel alleen mogelijk met ander huawei apparaat" en dus lukt de overdracht niet. Ergens een instelling aanpassen om mijn gsm? Heeft iemand raad bij dit probleem aub? Alvast bedankt, Befson.
Hallo,
huawei G6 en samsung smart Tv zien elkaar via wifi direct en zijn verbonden, maar als ik een foto wil overzetten van gsm naar tv komt volgende melding efkes op gsm : “gegevensoverdracht via wifi direct is momenteel alleen mogelijk met ander huawei apparaat” en dus lukt de overdracht niet. Ergens een instelling aanpassen om mijn gsm?
Heeft iemand raad bij dit probleem aub?
Alvast bedankt,
Befson.