Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Bloem2310

Bloem2310

• Lid sinds 18 september 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 september 2015
  • 13:20

Hallo allemaal,

Ik heb sinds ongeveer een jaar Huawei G6.
Nu vind ik het persoonlijk al geen toptelefoon (weinig opslag) maar alles werkte verder wel.

Nu heb ik gister op FB per ongeluk iets aangeklikt en sindsdien is mijn telefoon helemaal ontregeld. Ik ga er dus vanuit dat het een virus is.
Ik kan geen apps openen (playstore, gmail, games etc.) want dan wordt er aangegeven dat het helaas niet reageert. Mijn virusscanner krijg ik dus ook niet geopend.

Ik heb als laatste oplossing heel mijn telefoon gereset (op de 'harde' manier) maar nu lijkt het zelfs nog erger dan eerst.
Ik kan nog steeds niets openen of downloaden maar nu werkt mijn wekker ook niet meer en hoor ik geen beltoon als ik gebeld wordt.
Het lijkt alsof er op de achtergrond voortdurend iets aan het draaien is daar mijn batterij nu ook ineens als een gek leeggetrokken wordt. (om de 2 uur opladen) Ook voelt het toestel vaak op de dag erg warm aan.

Ik weet echt niet meer wat ik kan doen!
Iemand nog tips of moet ie gerepareerd worden?

henkvogelzangs

henkvogelzangs

• Lid sinds 02 oktober 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2015
  • 18:13

Hallo Bloem. Ik heb het zelfde probleem. Omdat ik niet meer in Play store kon komen om een andere app opnieuw te installeren, heb ik gekozen om terug te gaan naar fabrieksinstellingen. Als ik nu naar Play Store ga vraagt hij een google account. Na enkele minuten geeft hij aan dat hij geen verbinding kan maken met google. Op mijn PC kan ik met dezelfde gegevens wel verbinding maken.

Heb jij al een oplossing voor jouw probleem?

Groet,
Henk Vogelzangs

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.