Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Net ook nog even via Firefox geprobeerd. Zelfde probleem. Lijkt er mijn inziens op dat dit nog een Bugje in Android O is??!!
Anyone????
Steef
Ik heb hetzelfde probleem met Samsung S9+ en Android 9 met Go launcher.
Ik kan geen link meer op het startscherm krijgen ?
Knowledge is not an exact science …
Met welke browser? En in de standaard Samsung launcher werkt het wel?
GerKuijn
De browser is Chrome en vanuit de Samsung launcher werkt het wel. Nochtans met mijn vorige smartphone (Maze Alpha en Android 8) werkte deze combinatie wel.
Knowledge is not an exact science …
zelfde op mijn huwei p30 na android 10 kun je geen links meer plaatsen op het startscherm naar sites. werkt niet in chrome en firefox
Een hele mooie manier om websites toch als favoriet te kunnen zien is Symbaloo.
Symbaloo is een appje wat je gratis kunt downloaden in Play Store.
Hier kun je unlimited tabbladen aanmaken en per tabblad voldoende snelkoppelingen aanmaken.
Voordeel hierbij is dat je het zelfs op je laptop of pc kunt configureren
Ik ervaar na het installeren van de Android O beta op de Nexus 6P een probleem met het toevoegen van snelkoppelingen naar webpagina's op het startscherm vanuit Chrome?!
Chrome geeft wel aan dat de koppeling is "toegevoegd aan het startscherm" Alleen is deze nergens te vinden. Zowel niet onder de Google Now Launcher als onder Nova Launcher.
Ervaart iemand hetzelfde probleem?
Valt me trouwens ook op dat in de Play Store (8.073) de keuzeoptie om standaard iconen van nieuw geïnstalleerde apps op het "Google Now Launcher-startscherm" ontbreekt. Of heb ik niet goed genoeg gezocht?!
Stefan
Steef