Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Er zal toch wel ergens in de instellingen van de app/widget staan dat je hem automatisch of handmatig kunt instellen op het het systeem hij zal waarschijnlijk bij jouw wel handmatig staan en daardoor nu voor loopt.
Volgens mij kun je de widget zelf niet instellen, de instellingen van de tijd staan bij mij automatisch, zie screenshot.
gizmobinky
Als je het vinkje weghaalt bovenaan bij autom tijd en datum kun je volgens mij gewoon dan handmatig instellen bij tijd instellen wat nu moeilijk te zien is wordt dan zwart als je dan op de tijd klikt krijg je een optie om de tijd in te stellen
Bijlage:
Helaas, dat werkt dus niet
De tijd die je in dat menu instelt is de systemtijd, die staat op je scherm in de rechter bovenhoek.
Zoals te zien is in de eerste post is de systeemtijd goed, springt ook automatisch naar wintertijd, de tijd van de widget veranderd alleen niet mee.
Het is ook alleen bij de meteoklok widget, de andere widgets hebben er geen last van.
Mmm dan weet ik ook niet meer je zou de cache kunnen legen van de desbetreffende app in instellingen/apps.
of kijk even in de playstore naar de opmerkingen die bij de app staan misschien hebben meer mensen er last van en is het een bug.
Sinds we over zijn op de wintertijd klopt de tijd in de meteoklok widget niet meer, de tijd blijft een uur voorlopen op de systeemtijd

Telefoon opnieuw opstarten hielp niet.
Ik heb de widget al verwijderd en opnieuw geplaatst, dit had geen effect.
Wanneer ik een andere klok widget gebruik is het probleem niet, maar gebruik liever de meteoklok.
Weet iemand de oplossing?