Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Beste Raalterjeroen, welkom bij androidworld en de HuaweiClub.
zou u een foto kunnen plaatsen terwijl het toestel op een plet recht voorwerp ligt, dan vanaf de zijkant geschoten? Dit probleem komt mij niet bekend voor, zou er een oorzaak voor kunnen zijn of vermoed u een productiefout?
Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd
hierbij de foto van mijn P8 Lite,
hij werkt verder wel redelijk.
voor de laatste update naar B171 was hij sneller.
Bijlage:
Lijkt inderdaad toch dat hij krom is. Ik zou u willen adviseren om contact op te nemen met de verkopende partij, zij kunnen u dan verder helpen.
Met vriendelijke groet,
Booy
Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd
Valt dat niet onder de garantie, en wat is de oorzaak?
Ja beste mensen,
In bezit van de Huawei P8.
Zit ik voor de buis.. zie ik mijn mobiel op de salontafel liggen, zie ik dat deze krom is ????.
Dus ik ben de volgende met de p8 die krom is.
In bezit: 2 maanden.
En gelukkig werkt hij gewoon goed.
Beste mensen, wat vervelend dat jullie deze problemen ondervinden.
Mocht dit niet door eigen toedoen komen dan is het natuurlijk een fabricagefout en kan er aanspraak worden gemaakt op garantie. Dit kunt u claimen bij de verkopende partij of via de volgende link: https://www.drmobile.eu/nl
Met vriendelijke groet,
Booy
Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd
Beste Booy,
Ik heb dit probleem ook. Telefoon nu ruim 8 maanden in bezit en hij is kromgetrokken. Hij doet het verder nog gewoon, echter zitten er wel groene vlekken op het scherm.
Wij hebben hem al naar de verkoper (Coolblue) opgestuurd, en zij hebben hem onderzocht. Zij vertelden ons dat de reparatie van ruim €200 niet onder de garantie zou vallen… Aangezien de telefoon ouder dan 6 maanden is, ligt de bewijslast bij ons en vonden zij onze argumenten niet goed.
Heeft u enig idee hoe dit zit bij de site die u noemt?
Met vriendelijke groet,
Ajax
Hallo Booy, ook hier een kromme Huawei P8 Lite na 6 maanden.
Heb hem teruggestuurd voor reparatie maar is na 3 weken ongerepareerd retour gekomen met de afmelding: valt buiten garantie, reparatiekosten hoger dan kosten van het toestel.
Detail: toestel is 2x zo krom teruggekomen dan dat ik hem had ingeleverd.
Hmmmm dat was niet de bedoeling.
Winkel kan me niet helpen en verwijst naar reparatiebedrijf.
Reparateur verwijst naar procedure namelijk dat kromme toestellen buiten garantie vallen conform beleid Huawei.
Huawei heeft na 6 keer bellen antwoord op mijn `escalatieticket`:
"als reparateur zegt dat dit niet in gerantie valt dan sluit Huawei zich bij dit antwoord aan".
Van kromme telefoons is bij Huawei Nederland niets bekend dus hiermee houdt het op. Als ik een klacht wil registreren dan kan ik een mail sturen naar het hoofdkantoor.
Extra tip van de winkel: geef het op aan je inboedelverzekering.
Resultaat: een steeds krommer wordende Huawei ligt in de kast (nog geen wonder dat het glas nog niet is gesprongen) en niemand die je hiermee helpt. Echt heel slecht dat dit nog kan anno 2016.
Nooit meer een Huawei voor mij! Ik ben heel boos.
Succes allemaal met het maken van de juiste keuzes!
gr. patrick
mijn telefoon is een beetje krom,
hebben meer mensen hier last van?