Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

plek

plek

• Lid sinds 25 juli 2012
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 10 maart 2017
  • 16:17

Hoe kan ik de logbestanden van de P8 lite printen, kopieren of anderszins in een bestandje krijgen om handig te kunnen vergelijken met de ineens heel erg hoge telefoonrekening?

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2421
  • Reputatie 20
  • 10 maart 2017
  • 19:37

Staan die in je download map ?, dan kun je ze gewoon per mail versturen naar bv je pc.

Afhankelijk van je provider kun je op hun site (als je tenminste aangemeld bent en ingelog) het verbruik zien.
Moet je kijken of daar rare dingen tussen zitten.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi 3 Power ongeroot.
Samsung A7 ongeroot.

plek

plek

• Lid sinds 25 juli 2012
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2017
  • 13:18

Staan die in je download map ?, dan kun je ze gewoon per mail versturen naar bv je pc. Afhankelijk van je provider kun je op hun site (als je tenminste aangemeld bent en ingelog) het verbruik zien. Moet je kijken of daar rare dingen tussen zitten.
ja, dat is dus het probleem. de facturen kloppen volgens mij niet. (altijd keurig binnen abo van 4 euro en nu 60, 45 en 90 euro). En om het te vergelijken en niet steeds in de telefoon heen en weer te scrollen zou het makkelijk zijn als het telefoonbestand en het provider bestand netjes naast elkaar staat.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 11 maart 2017
  • 14:47

Je zou kunnen proberen om in de instellingen het aantal MB vastleggen wat je bij je abonnement krijgt en bij een bepaalde waarde het netwerk blokeren meestal kun je waarde zien en vastzetten bij instellingen/mobiele gegevens.

En je gaat altijd meer betalen zodra je over het abonnement gaat echt veeeeelllll meer.

Als je denkt dat het niet klopt zou ik maar eens contact opnemen met je provider.

Zie ook screenshot, je provider kan dit anders berekenen.

Bewerkt (11 maart 2017 14:54) | screenshot toegevoegd
plek

plek

• Lid sinds 25 juli 2012
  • Berichten 94
  • Reputatie 0
  • 13 maart 2017
  • 10:11

ik wil per nummer en op de seconde een overzicht zoals dat in de telefoon staat op papier of in een bestand, geen totalen. Overigens zit er geen data in het abo.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 13 maart 2017
  • 10:41

Je kunt alleen het aantal belminuten controleren/checken bij instellingen/data gebruik de lijst die jij wilt hebben kun je alleen aanvragen bij je provider.
en zit daar ook alles in bijvoorbeeld als je 0900 nummers belt kan ik me voorstellen dat dat niet in je abbo inbegrepen zit.

of zoals timelord voorstelt log in op de site van je provider en check daar je abbo.
dan krijg je zoiets als zie screenshot.

Hoeveel belminuten krijg je dan voor €4,- euro?

Bewerkt (13 maart 2017 10:54) | screenshot toegevoegd

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.