Laatst de nieuwe huawei p8 lite 2017 versie gekocht, dus wel wat een aantal veranderingen.
Ik heb gemerkt dat wanneer ik een sms krijg van iemand, die een dag of tijdstip typt, dat deze in een blauwe hyperlink komt te staan. Indien ik deze selecteer, krijg ik de mogelijkheid om een kalenderherinnering te maken. Dus stel dat de persoon "vr" of "ma" schrijft, herkent de gsm dit als een dag en maakt hier een link van naar de kalender.
Deze functie wil ik graag uitgeschakeld krijgen, maar heb na lang zoeken niets gevonden..
Bijlage is een bericht naar mijzelf, waarin meer duidelijkheid is.
Bijlage:
hallo, Laatst de nieuwe huawei p8 lite 2017 versie gekocht, dus wel wat een aantal veranderingen. Ik heb gemerkt dat wanneer ik een sms krijg van iemand, die een dag of tijdstip typt, dat deze in een blauwe hyperlink komt te staan. Indien ik deze selecteer, krijg ik de mogelijkheid om een kalenderherinnering te maken. Dus stel dat de persoon "vr" of "ma" schrijft, herkent de gsm dit als een dag en maakt hier een link van naar de kalender. Deze functie wil ik graag uitgeschakeld krijgen, maar heb na lang zoeken niets gevonden.. Bijlage is een bericht naar mijzelf, waarin meer duidelijkheid is.
hallo,
Laatst de nieuwe huawei p8 lite 2017 versie gekocht, dus wel wat een aantal veranderingen.
Ik heb gemerkt dat wanneer ik een sms krijg van iemand, die een dag of tijdstip typt, dat deze in een blauwe hyperlink komt te staan. Indien ik deze selecteer, krijg ik de mogelijkheid om een kalenderherinnering te maken. Dus stel dat de persoon "vr" of "ma" schrijft, herkent de gsm dit als een dag en maakt hier een link van naar de kalender.
Deze functie wil ik graag uitgeschakeld krijgen, maar heb na lang zoeken niets gevonden..
Bijlage is een bericht naar mijzelf, waarin meer duidelijkheid is.
Bijlage: