Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

moira

moira

• Lid sinds 28 augustus 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2017
  • 19:17

vanaf vanmiddag kon ik opeens niet meer in google play store en in mijn camera. later bleek ook nog dat al mijn afbeeldingen en foto's gewist te zijn en ik kan nog steeds niet in mijn camera. google play store kan ik wel weer in, maar niets downloaden. Ik weet niet wat ik moet doen en ik dat mijn camera het weer doet.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 28 augustus 2017
  • 20:30

Probeer de gegevens of cache geheugen van de camera app eens te wissen zit bij instellingen/apps of applicaties zoek de camera app en wis de boel. 
Om foto’s te recoveren daar is al heel wat over geschreven hier op het forum gewoon even zoeken hier.

johnsmit

johnsmit

• Lid sinds 30 augustus 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2017
  • 08:47

Ik heb hetzelfde voor. Ik merkte gisterenmiddag (29/08) dat mijn camera het niet meer deed. Het is mogelijk dat het probleem zich iets eerder voordeed, maar ik ben er zeker van dat de camera zondag 27/08 nog werkte. Later merkte ik dat mijn foto's, video's, bestanden, … allemaal verdwenen waren. Ze zijn gelukkige nog steeds ergens in mijn geheugen, namelijk alsje naar Bestanden > Lokaal gaat en dan op intern geheugen en SD-kaart klikt. Daar zul je normaal gezien alle bestanden terug kunnen vinden.

Het vreemde is dat de bestanden niet te vinden zijn in Muziek, Video's en dergelijke. Ik kan ze ook niet overzetten naar mijn PC omdat ik ze via HiSuite niet kan vinden (HiSuite kan voor zover ik weet enkel aan de bestanden in die bewuste mappen, die nu leeg zijn) en ik mijn smartphone niet als USB-apparaat verbonden krijg. Wanneer ik hem aansluit, en daarna tik op "Bestanden" om te zorgen dat hij tevoorschijn komt als een USB-apparaat, gebeurt er niets. Ik kan hem niet vinden via Windows Verkenner.

Volgens mij zit hier een softwarefout op één of andere manier achter… Er zijn nog een aantal vreemde dingen aan de hand, bijvoorbeeld: wanneer ik een schermopname maak, neemt hij er een vier- of vijftal om dan vast te blijven zitten tijdens het opslaan ervan. Of wanneer ik iets wil typen, komt mijn toetsenbord soms helemaal niet tevoorschijn. Wanneer ik later hetzelfde probeer, werkt het weer normaal.

Het lijkt mij ook niet toevallig dat wij exact hetzelfde probleem hebben.

groep9waanrode

groep9waanrode

• Lid sinds 05 september 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 5 september 2017
  • 10:53

Heb jij dit kunnen oplossen, want ik heb hetzelfde probleem!

Bewerkt (5 september 2017 10:53)
dette

dette

• Lid sinds 26 september 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 september 2017
  • 13:08

vanaf vanmiddag kon ik opeens niet meer in google play store en in mijn camera. later bleek ook nog dat al mijn afbeeldingen en foto's gewist te zijn en ik kan nog steeds niet in mijn camera. google play store kan ik wel weer in, maar niets downloaden. Ik weet niet wat ik moet doen en ik dat mijn camera het weer doet.

Ik herken het probleem en heb het niet kunnen oplossen.
Wanneer ik een foto door wil sturen met Whatsapp dan geeft het aan dat het geen foto is.

Is er al iemand die een oplossing heeft gevonden?

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.