Ik heb een Huawei P8 lite en sinds een paar dagen is mijn powerbutton knop 'lam'. Nu is de telefoon helaas helemaal uitgegaan, op een of andere manier met de volume knop weer aan gekregen en toen kwam er opeens een installing update, die nu al zeker 2 uur op 5% staat. Ik heb de telefoon opengemaakt en de powerbutton geprobeerd naar voren te duwen (een risico natuurlijk, want je kunt het dan ook aan de binnenkant beschadigen). Via google las ik iets over een ADB fout opsporing, maar dat moet via de telefoon en die gaat dus niet aan. Iemand enig idee wat ik kan doen?
Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden
Groetjes Iris
Hallo allemaal. Ik heb een Huawei P8 lite en sinds een paar dagen is mijn powerbutton knop 'lam'. Nu is de telefoon helaas helemaal uitgegaan, op een of andere manier met de volume knop weer aan gekregen en toen kwam er opeens een installing update, die nu al zeker 2 uur op 5% staat. Ik heb de telefoon opengemaakt en de powerbutton geprobeerd naar voren te duwen (een risico natuurlijk, want je kunt het dan ook aan de binnenkant beschadigen). Via google las ik iets over een ADB fout opsporing, maar dat moet via de telefoon en die gaat dus niet aan. Iemand enig idee wat ik kan doen? Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden :) Groetjes Iris
Hallo allemaal.
Ik heb een Huawei P8 lite en sinds een paar dagen is mijn powerbutton knop 'lam'. Nu is de telefoon helaas helemaal uitgegaan, op een of andere manier met de volume knop weer aan gekregen en toen kwam er opeens een installing update, die nu al zeker 2 uur op 5% staat. Ik heb de telefoon opengemaakt en de powerbutton geprobeerd naar voren te duwen (een risico natuurlijk, want je kunt het dan ook aan de binnenkant beschadigen). Via google las ik iets over een ADB fout opsporing, maar dat moet via de telefoon en die gaat dus niet aan. Iemand enig idee wat ik kan doen?
Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoorden
Groetjes Iris