Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ga naar instellingen => apps => Geavanceerd => app-instellingen => oproep… En selecteer hier de juiste app.
Ronald
Ga naar instellingen => apps => Geavanceerd => app-instellingen => oproep… En selecteer hier de juiste app.
Huawei P9 origineel met NOVA premium launcher . Android 6.0
Galaxy S5
Rooted CM 13 android 6.0.1
Samsung Galaxy S3
Cyanogenmod 12 Rooted android version 5.0.2
Samsung Tablet 3 uit actie , rooted.
Aha, ik heb er geen een op mijn simkaart staan, vandaar.
Ronald
De oplossing was eenvoudiger dan ik dacht , allereerst ga naar contacten App , verplaats daar alle contacten van de sim kaart naar de telefoon .
Vervolgens verwijder je de contacten van de sim kaart en het werkt !!!!
Wil je vervolgens een andere dialer met meer mogelijkheden gebruiken , dan nog wel even de instelling zoals Ronald
hier als antwoord heeft gepost aanpassen .
Ik heb een andere dialer geïnstalleerd welke me eerlijk gezegd beter bevalt dan de standaard P9 dialer .
Binnenkomende gesprekken komen echter nog steeds via "Kiezer "binnen , welke ik grafisch minder mooi vind .
Wie kan me zeggen hoe en waar ik instel dat de door mij gewenste kiezer/contacten gebruikt wordt ?
Ik gebruik graag een App welke b.v. middels een foto het binnenkomend gesprek aankondigt .
BvD voor jullie advies en hulp .
Bennie
Huawei P9 origineel met NOVA premium launcher . Android 6.0
Galaxy S5
Rooted CM 13 android 6.0.1
Samsung Galaxy S3
Cyanogenmod 12 Rooted android version 5.0.2
Samsung Tablet 3 uit actie , rooted.