Ik heb sinds een paar dagen last van geknepen wifi, dat wil zeggen dat als ik thuis op mijn wifi inlog mijn snelheid drastisch geknepen wordt. In het begin had ik ruim 25 MB volgens speednet, maar nu nog maar 0,56 MB. Al mijn andere apparaten hebben hier geen last van en heb niets veranderd aan mijn telefoon. Heb al van alles geprobeerd waaronder de telefoon terug naar fabrieksinstellingen, router gereset, cache geheugen leeggehaald van de p9, het gaat dan weer goed maar zodra ik dan weer thuis kom wordt de wifi weer geknepen. Iemand die dit herkent of mij kan helpen, Alvast bedankt
Hoi allemaal, Ik heb sinds een paar dagen last van geknepen wifi, dat wil zeggen dat als ik thuis op mijn wifi inlog mijn snelheid drastisch geknepen wordt. In het begin had ik ruim 25 MB volgens speednet, maar nu nog maar 0,56 MB. Al mijn andere apparaten hebben hier geen last van en heb niets veranderd aan mijn telefoon. Heb al van alles geprobeerd waaronder de telefoon terug naar fabrieksinstellingen, router gereset, cache geheugen leeggehaald van de p9, het gaat dan weer goed maar zodra ik dan weer thuis kom wordt de wifi weer geknepen. Iemand die dit herkent of mij kan helpen, Alvast bedankt
Hoi allemaal,
Ik heb sinds een paar dagen last van geknepen wifi, dat wil zeggen dat als ik thuis op mijn wifi inlog mijn snelheid drastisch geknepen wordt. In het begin had ik ruim 25 MB volgens speednet, maar nu nog maar 0,56 MB.
Al mijn andere apparaten hebben hier geen last van en heb niets veranderd aan mijn telefoon.
Heb al van alles geprobeerd waaronder de telefoon terug naar fabrieksinstellingen, router gereset, cache geheugen leeggehaald van de p9, het gaat dan weer goed maar zodra ik dan weer thuis kom wordt de wifi weer geknepen.
Iemand die dit herkent of mij kan helpen,
Alvast bedankt