Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

mike29

mike29

• Lid sinds 18 oktober 2009
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2009
  • 14:01

Intussen heb ik mijn hotmail “gepushed” naar gmail.

Zoals pulst zeg: is een heel goed telefoon, groot scherm, werkt naar mij mening even snel als de iphone.

Ik heb hier voor alleen maar HTC toestellen gehad, dus ben nog aan het experimeren met android.

Bewerkt (22 april 2013 12:14)
mike29

mike29

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2009
  • 14:03

koffiekitten;8848
Geen idee eigenlijk, heb het toestel vandaag terug gegeven en ga weer verder met mijn G1. Kun je niet idd met pop je hotmail lezen? zou zelf overstappen op Gmail/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Waarom heb je die pulse terug gebracht?

mike29

mike29

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 25 oktober 2009
  • 14:13

Heb je enig idee wat de functie is van “inrichtingbericht”?

pulst;8825
Heb de Pulse nu een week, mijn eerste toestel met een touchscreen..

Wennen, maar wel een prima toestel. Groot scherm en alles werkt snel./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Indien er speciekere vragen zijn, post die even, geen idee wat jullie willen weten over deze telefoon.

NB. nog geen Android gehad voor deze telefoon.. Slechts nokia's, te inhoudelijk zal ik dus niet kunnen beantwoorden.

Edit: @Mike, geen hotmail, ‘gewoon’ gmail.. kan je niet helpen, wat ik wel weet is dat de email app gewoon gebruik maakt van pop3. Dat heeft hotmail ook.

bassie321

bassie321

• Lid sinds 22 november 2009
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 22 november 2009
  • 16:50

Heb sinds vandaag ook de pulse , heb hiervoor altijd symbian toestellen gehad maar omdat ik op mijn thuis computer zo goed als alles van google ( gmail account , google chrome browser , agenda enz.. ) heb wilde ik dit keer voor een ander toestel gaan .

Ik moet zeggen dat ik totaal geen spijt heb met het aanschaffen van de pulse , wat een verademing in vergelijking met een symbian toestel !

Pulse zelf is wat mij betreft zeker een echte i-phone concurrent !! (prijs/kwaliteit verhouding ) scherm is goed , reageert goed , besturings systeem is wat mij betreft zelfs beter !

Moet wel zeggen dat ik heb getwijfeld tussen de Htc Hero en de pulse maar uiteindelijk blij ben met de keuze !

Al met al een zeer gelukkige pulse gebruiker !

Bewerkt (22 april 2013 12:15)
mike29

mike29

• Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 23 november 2009
  • 11:50

bassie321;10170
Heb sinds vandaag ook de pulse , heb hiervoor altijd symbian toestellen gehad maar omdat ik op mijn thuis computer zo goed als alles van google ( gmail account , google chrome browser , agenda enz.. ) heb wilde ik dit keer voor een ander toestel gaan .

Ik moet zeggen dat ik totaal geen spijt heb met het aanschaffen van de pulse , wat een verademing in vergelijking met een symbian toestel !

Pulse zelf is wat mij betreft zeker een echte i-phone concurrent !! (prijs/kwaliteit verhouding ) scherm is goed , reageert goed , besturings systeem is wat mij betreft zelfs beter !

Moet wel zeggen dat ik heb getwijfeld tussen de Htc Hero en de pulse maar uiteindelijk blij ben met de keuze !

Al met al een zeer gelukkige pulse gebruiker !

Welkom .

Ik ben ook een van die gelukkige pulse gebruikers.

Heb jaren WM gebruikt, was tijd om over te stappen….

bassie321

bassie321

• Lid sinds 22 november 2009
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 23 november 2009
  • 18:21

mike29;10209
Welkom .

Dankje!/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren