Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ja daar vindt je een hele hoop informatie, maar deze info is voor mij (en ik denk voor de meesten onder ons) Chinees, en ik denk dat wij daar zelf niets aan kunnen doen. Zo ja waarom is er dan niemand die het weet? De hamvraag is wel, waarom werkt het wel op mijn Samsung S4 mini en niet op de Huawei P8 lite?Oke, om het een beetje uit te leggen wat er in dat wiki artikel staat:
Laatste update,
Ja mensen ik heb toch een berichtje gekregen van Huawei support.
Citaat:
Het instellen van de taal kunt uitvoeren via Instellingen > Taal en invoer > Android-toetsenbord informatie > invoertalen > selecteer
grieks. Als u gebruik maakt van Huawei Swype is het helaas niet mogelijk om
Grieks in te stellen.
Daarnaast klopt het inderdaad dat een smiley toevoegen voor extra karakters zorgt in het versturen van een sms. Mijn excuses hiervoor, echter hieraan kunt u niets wijzigen.
Einde citaat.
Vind het jammer dat er zoals zo vaak weer tussen de regels gelezen wordt, ik heb het niet gehad over een smiley maar over een leesteken en dat is wel een groot belangrijk verschil.
Maar ja, zoals gewoonlijk zullen we er weer mee moeten leren leven zeker!!!!!
Grts,
JP.