Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
zonder kabel misschien werken met bv airdroid?
Hallo Bakkie25,
Ik weet niet of het bij een Mac ook zo is, maar bij een PC moet je de functie "USB foutopsporing" inschakelen op je Smartphone en dit kan alleen maar door de functie "Optie voor ontwikkelaars" in te schakelen.
Ga naar instellingen, naar telefoon, en klik daar een 7 tot 10 tal keer op het Build nummer, er zal op een moment zelfs een schermpje opkomen hoeveel keer je nog moet klikken, en dan komt de optie voor ontwikkelaars te voorschijn en daar kan je dan de functie USB foutopsporing inschakelen.
Dit w-end nog bij een nicht van mij gedaan, op PC…..
Grts,
Jean-Pierre..
Hallo Bakkie25, Ik weet niet of het bij een Mac ook zo is, maar bij een PC moet je de functie "USB foutopsporing" inschakelen op je Smartphone en dit kan alleen maar door de functie "Optie voor ontwikkelaars" in te schakelen. Ga naar instellingen, naar telefoon, en klik daar een 7 tot 10 tal keer op het Build nummer, er zal op een moment zelfs een schermpje opkomen hoeveel keer je nog moet klikken, en dan komt de optie voor ontwikkelaars te voorschijn en daar kan je dan de functie USB foutopsporing inschakelen. Dit w-end nog bij een nicht van mij gedaan, op PC….. Grts, Jean-Pierre..@Jean-Pierrre,
hoi,
ik zoek de usb driver voor de huawei g8 voor mac osx.
op dit moment herkent mijn macbook pro de g8 niet, en ksn ik geen bestanden van mijn macbook pro overzetten naar mijn telefoon vice versa.
Iemand enig idee waar deze usb drivr te downloaden is voor mac osx?
Hartelijk dank voor het meedenken☺