Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

marocootje

marocootje

• Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 748
  • Reputatie 0
  • 23 juni 2016
  • 09:30

Zijn er nog meerdere mensen die last hebben van het leeglopen tijdens het opladen bij het navigeren in de auto?
Ik heb al verschillende 12v laders geprobeerd van 1A/ 2.1A/ en 3.2A. De laatste laade wel op bij stilstaan auto, maar onder het rijden liep hij toch leeg.
Iemand een oplossing?

fatman

fatman

• Lid sinds 22 mei 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 4 juli 2016
  • 22:19

Is logisch als hij aan het navigeren is verbruikt hij meer als dat hij kan laden, dit heb met alle Smartphones gehad.
Heb ik met de Mate 8 ook en hetzelfde was bij mijn vorige Samsung's ook het geval.

Bewerkt (4 juli 2016 22:19)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 5 juli 2016
  • 12:38

Hmmm dit lijkt me niet normaal dat het toestel leegloopt tijdens het navigeren terwijl hij aangesloten is aan de lader dit is duidelijk een probleem van de usb lader. 

Ikzelf heb 3 stuks 5 volt usb laders waarvan er twee niet goed opladen en een wel normaal oplaad tijdens het navigeren en dat is Deze lader,  en wat me opvalt is dat de andere meerdere poorten hebben en daarmee gaat het fout. 

En sinds kort heb ik een  app radio met mirrorlink en deze laad ook goed op tijdens het navigeren plus de telefoon wordt op deze manier behoorlijk belast, dus ergens zit er iets niet goed met het usb gedeelte. 

Bewerkt (5 juli 2016 12:40)
fatman

fatman

• Lid sinds 22 mei 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2016
  • 13:03

Hmmm dit lijkt me niet normaal dat het toestel leegloopt tijdens het navigeren terwijl hij aangesloten is aan de lader dit is duidelijk een probleem van de usb lader. Ikzelf heb 3 stuks 5 volt usb laders waarvan er twee niet goed opladen en een wel normaal oplaad tijdens het navigeren en dat is Deze lader, en wat me opvalt is dat de andere meerdere poorten hebben en daarmee gaat het fout. En sinds kort heb ik een app radio met mirrorlink en deze laad ook goed op tijdens het navigeren plus de telefoon wordt op deze manier behoorlijk belast, dus ergens zit er iets niet goed met het usb gedeelte.
Als ik niet navigeer laadt hij uitstekend op in de auto, als ik Sygic navigatie gebruik, gebruikt hij meer als de lader kan geven en met een autolader van 1000 Ma lukt het helemaal niet.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 5 juli 2016
  • 13:13

Misschien is de app sygic het probleem, al eens een andere navigatie app geprobeerd. 

fatman

fatman

• Lid sinds 22 mei 2011
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2016
  • 13:34

Misschien is de app sygic het probleem, al eens een andere navigatie app geprobeerd.
Ik gebruik alleen Sygic die ander bagger hoef ik niet, heb al verschillende Navi's gebrukt TT was het slechts en Sygic komt als beste uit de bus, en mijn accu houd het makkelijk vol, 4000 Mha, ik heb geen problemen hiermee. 

Bewerkt (5 juli 2016 13:37)
marocootje

marocootje

• Lid sinds 09 februari 2011
  • Berichten 748
  • Reputatie 0
  • 5 juli 2016
  • 13:58

Opgelost Ga naar je build tik er Een paar Keer op. Go to the ontwikkelaars en verander je usb. Laadt nu goed op bij mij.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 5 juli 2016
  • 14:08

Hey marocootje  mooi dat je het gevonden hebt :-) 

Screenshotjes. 

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.