Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

EricGiet

EricGiet

  • Lid sinds 15 juli 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #1
  • 15 juli 2016
  • 09:23

Sinds gisteren in het bezit van de Huawei P9 Lite, die ik gekozen heb bij mijn abonnement verlenging.
Speciaal voor dit toestel gekozen voor zijn dual-sim functie (prive heb ik vodafone en zakelijk kpn)
Bij vodafone de situatie verteld en gevraagd of dit dan functioneerd. Mij werd verteld dat het geen probleem is want de toestellen zijn simlock-vrij.
Gisteren dus de simkaarten geplaatst en nu blijkt er maar 1 te werken, op de site vd consumentenbond staat zelfs vermeld dat als je dit toestel koopt met abonnement dat de dual functie uitgeschakeld is.
Iemand hiermee bekend? En is het mogelijk om alsnog de 2de simkaart in te schakelen? Lijkt mij dat dit software-matig uitgechakeld is

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.