Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

charlotte175

charlotte175

• Lid sinds 15 juni 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 29 maart 2017
  • 12:15

Heeft iemand ervaring met dit toestel, heb de technisch kant goed bekeken lijkt mij zeer goed, waar ik niet achter kan komen of er verschillende lettertypes in zit zoals samsung dat wel heeft.. Ondersteund de huawei mate 9 deze software? Gr Charlotte ?

Damy M

Damy M

• Lid sinds 14 november 2016
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 5 april 2017
  • 07:04

Dag Charlotte, dat zal aan Huawei zelf liggen of ze dat in de software hebben gezet. Zelf heb ik een P9 Lite en ik kan mijn lettertype niet wijzigen. Maar ik zou zeggen kijk goed in je instellingen.

Simpeleziel

Simpeleziel

• Lid sinds 08 augustus 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2017
  • 17:11

hallo gebeld met Huawei……..

Vertelde mij doodleuk dat je in deze "smartfone" P9 geen lettertype kan veranderen
Wat een afknapper.
Er moet wel een mogelijkheid zijn, maar deze moet via  je p.c. en dan in het geheugen van je P9 moet er iets worden veranderd.
Brrrrrrrr. mij te link.
maar wel een min punt voor Huawei. Ik koop er geen meer.

Greets Iwan

charlotte175

charlotte175

• Lid sinds 15 juni 2011
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2017
  • 17:20

Ja weet het, de enige mogelijkheid is je foon rooten dan kan je het lettertype veranderen, maar dat moet je wel goed  weten, inmiddels heb ik de huawei p10 lite gekocht redelijk in prijs, en verbazend snel en veel functies, ben er wel aan gewend dat je het lettertype niet kan veranderen, maar ben  tevreden over de prestaties, snelle download en upload.. 4 ram en intern 32 gb heeft ook z'n foutjes maar kan er aardig mee uit de voeten.. Gr charlotte ???

Simpeleziel

Simpeleziel

• Lid sinds 08 augustus 2017
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 augustus 2017
  • 18:08

Hoi char;

Ik vind je dapper om weer een Huawei te kopen en bij deze 10 ook geen lettertype te  kunnen wjizigen!!!!!

Greets Iwan.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.