Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Kaatje67

Kaatje67

• Lid sinds 31 maart 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2017
  • 20:40

Ik heb in december 2016 bij verlenging van mijn telefoonabonnement een Huawei P9 als nieuw toestel gekozen.  Abonnement van twee jaar, ging 1 februari 2017 in. Binnen 3 maanden is dit toestel krom getrokken! Ik heb hem altijd in een dubbel hoesje in mijn tas (ik heb geen kleding met zakken ),altijd keurig mee omgegaan. 24 februari ter reparatie aangeboden bij het verkooppunt, na 5 weken nog geen afhaalbericht, dus ben vandaag zelf maar naar de winkel gegaan. Wat blijkt? Toestel is ongeprepareerd retour gezonden. Blijkt na onderzoek dat hij onherstelbaar beschadigd is, veroorzaakt door vocht,vallen,stoten of klemmen. Hiermee vervalt de garantie. Reparatie niet zinvol geacht vanwege te hoge kosten…. Er is absoluut helemaal niets met mijn toestel gebeurd! Na Googlen op internet kom ik verdacht veel vergelijkbare situaties tegen, met allemaal vergelijkbare zeer frustrerende antwoorden van winkels/reparatiecentra. Dit kan toch niet waar zijn? Ik zit nu nog twee jaar aan mijn abonnement vast en wie weet hoelang mijn toestelnog blijft functioneren/ er zit een grens aan kromtrekken,lijkt mij. Daarbij heb ik vandaag ook nog ontdekt dat het toestel af en toe erg heet wordt bij het opladen. Nooit eerder gemerkt, want hij zat altijd in het hoesje. Heeft iemand voor mij een antwoord wat nu te doen? Ik vind het zo vreselijk onrechtvaardig! Het enige wat het verkooppunt mij kon adviseren was: raadpleeg je inboedelverzekering…..!

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.