Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

azalaia

azalaia

• Lid sinds 23 mei 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2017
  • 10:01

Ik heb sinds een week de Huawei Mate 9 die ik helemaal heb ingesteld. Ik heb thuis een uitstekend werkende wifi verbinding waarop mijn internet en telefoon is aangesloten en ingesteld. Dat ging eerst goed, maar nu detecteert hij geen netwerk terwijl bij wifi staat dat alles 100% werkt en aan is. Ik zie ook de symbooltjes bovenaan aanstaan. Ik kan mijn mails  checken op Yahoo,  berichten lezen en beantwoorden, FB en Whatsapp…dus internet staat aan en werkt gewoon. Als ik mijn eigen data aanzet dan krijg ik  precies dezelfde melding. Ik heb 1000 MB en nog 95% over. Mijn data is niet opgebruikt. Wil ik nu iets opzoeken op google op het startscherm, dan krijg ik deze melding:

Geen netwerk beschikbaar. Je ontvangt een melding wanneer er resultaten beschikbaar zijn.

Ik ontvang helemaal geen melding, behalve deze dus. Het heeft denk ik iets met Google te maken. Alles daar al nagekeken maar ik kan niets vinden waar het aan zou kunnen liggen.
Weet iemand wat het zou kunnen zijn?  Naar de fabrieksinstellingen terugzetten en helemaal overnieuw beginnen is nogal wat.  Alles zit er net is…Alvast bedankt voor het meedenken en oplossing.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.