Hoi, Ik heb van die nep-apple oortjes en die werkten altijd gewoon, maar nu doen ze heel gek. Het geluid speelt wel af door de oortjes maar mijn telefoon herkent de oortjes niet (er verschijnt geen headset icoontje) en het geluid speelt gelijktijdig ook uit de speakers van mijn telefoon. Heb ikde verkeerde oortjes of ligt het aan iets anders?
Groetjes
Hoi, Ik heb van die nep-apple oortjes en die werkten altijd gewoon, maar nu doen ze heel gek. Het geluid speelt wel af door de oortjes maar mijn telefoon herkent de oortjes niet (er verschijnt geen headset icoontje) en het geluid speelt gelijktijdig ook uit de speakers van mijn telefoon. Heb ikde verkeerde oortjes of ligt het aan iets anders? Groetjes
Hoi,
Ik heb van die nep-apple oortjes en die werkten altijd gewoon, maar nu doen ze heel gek. Het geluid speelt wel af door de oortjes maar mijn telefoon herkent de oortjes niet (er verschijnt geen headset icoontje) en het geluid speelt gelijktijdig ook uit de speakers van mijn telefoon. Heb ikde verkeerde oortjes of ligt het aan iets anders?
Groetjes