Ik kreeg vandaag een Huawei onder ogen, leuk ding en vondt m niet onaardig. Ik kreeg ook meteen een vraag voor mijn kiezen. Er staat een Appinstaller op, waar die voor dient heb ik geen idee van. Maar er staan zo'n 48 sexapps op, en allemaal klaar op geinstalleerd te worden. Ik heb ze vervolgens allemaal geinstalleerd en ze waren allemaal weg bij de appinstalleer. Vervolgens heb ik ze allemaal weer verweiderd, en tot mijn verbazin stonden ze weer gewoon in de appinstaller app.
Ik zou graag willen weten hoe ik die kan verweideren.
Hallo, Ik kreeg vandaag een Huawei onder ogen, leuk ding en vondt m niet onaardig. Ik kreeg ook meteen een vraag voor mijn kiezen. Er staat een Appinstaller op, waar die voor dient heb ik geen idee van. Maar er staan zo'n 48 sexapps op, en allemaal klaar op geinstalleerd te worden. Ik heb ze vervolgens allemaal geinstalleerd en ze waren allemaal weg bij de appinstalleer. Vervolgens heb ik ze allemaal weer verweiderd, en tot mijn verbazin stonden ze weer gewoon in de appinstaller app. Ik zou graag willen weten hoe ik die kan verweideren.
Hallo,
Ik kreeg vandaag een Huawei onder ogen, leuk ding en vondt m niet onaardig.
Ik kreeg ook meteen een vraag voor mijn kiezen.
Er staat een Appinstaller op, waar die voor dient heb ik geen idee van. Maar er staan zo'n 48 sexapps op, en allemaal klaar op geinstalleerd te worden. Ik heb ze vervolgens allemaal geinstalleerd en ze waren allemaal weg bij de appinstalleer.
Vervolgens heb ik ze allemaal weer verweiderd, en tot mijn verbazin stonden ze weer gewoon in de appinstaller app.
Ik zou graag willen weten hoe ik die kan verweideren.