Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

erreske

erreske

• Lid sinds 01 september 2013
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 1 september 2013
  • 12:10

Er is een Android update beschikbaar voor de Ascend G615. Op de site van HUAWEI staat (in het Engels) hoe je het moet doen : via menu SETTINGS > ABOUT THE PHONE > SYSTEM UPDATE > LOCAL UPDATE. Als ik in mijn menu naar OVER DE TELEFOON GA, heb ik vervolgens alleen maar de optie ONLINE UPDATE, niks anders. Dat lukt dus al niet.
Een geforceerde update (opstarten met VOLUME en POWERKNOP ingedrukt houden) lukt ook niet, want dan krijg ik telkens een FAIL melding ….

Iemand die me uit de nood kan helpen ?

Erreske

robkuh84

robkuh84

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 242
  • Reputatie 0
  • 10 september 2013
  • 08:47

erreske
Er is een Android update beschikbaar voor de Ascend G615. Op de site van HUAWEI staat (in het Engels) hoe je het moet doen : via menu SETTINGS > ABOUT THE PHONE > SYSTEM UPDATE > LOCAL UPDATE. Als ik in mijn menu naar OVER DE TELEFOON GA, heb ik vervolgens alleen maar de optie ONLINE UPDATE, niks anders. Dat lukt dus al niet.
Een geforceerde update (opstarten met VOLUME en POWERKNOP ingedrukt houden) lukt ook niet, want dan krijg ik telkens een FAIL melding ….

Iemand die me uit de nood kan helpen ?

Erreske

Mijn vriendin heeft sinds kort ook een Huawei G615. Ook ik zie alleen “online update” staan.
Mocht het je gelukt zijn (of iemand anders) dan hoor ik het graag.

Gr. Rob

erreske

erreske

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 10 september 2013
  • 14:02

Ik heb de klantendienst van Huawei méér dan een week geleden dezelfde vraag gesteld via mail, maar nog steeds geen antwoord gehad ….
Vrees dat ik eens zal moeten bellen. Als ik iets meer weet, post ik het hier wel.

Erreske

rick85

rick85

• Lid sinds 28 september 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2013
  • 20:09

In the phone menu - Settings - Storage - Software Update - SD card Upgrade (or Settings - About phone - System update - Update via SD Card)

Dit zou moeten werken.

Groeten,
Rick

erreske

erreske

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 16 november 2013
  • 01:17

Ik heb enkele weken geleden maar naar Huawei gebeld, en ze konden mijn mails niet vinden
Heb dan het probleem via de telefoon uitgelegd. Ze gingen het probleem bekijken en mij via mail op de hoogte houden. Dat hebben ze dan een 2-tal weken later ook gedaan.

Het komt erop neer dat er nog deze maand een rechtstreekse link op de Huawei-site zou komen waarmee je de Ascend G615 zou kunnen upgraden. Ben eens benieuwd….

Erreske

robkuh84

robkuh84

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 242
  • Reputatie 0
  • 23 november 2013
  • 13:33

En? nog nieuws over de update?

erreske

erreske

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 30 november 2013
  • 00:00

Had eergister een mailtje gestuurd om te melden dat er nog steeds niks op de website stond vermeld, en ontving gisteren dit :

Beste Mijnheer,
Zojuist heb ik een verzoek gestuurd naar onze support afdeling om ons te informeren over wanneer de nieuwe firmware uit komt.
Ik zal het antwoord hierop aan u kenbaar maken.
met vriendelijke groet,

Ben dus nog steeds aan het wachten

Heb nog wel iets gevonden op de Huawei News website (in het Engels):

http://huaweinews.com/2013/08/custom-roms-on-ascend-g615/

Erreske

erreske

erreske

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 3 december 2013
  • 07:00

Gisteren nogmaals een mail ontvangen van Huawei :

Beste Mijnheer,

Wij hebben antwoord mogen ontvangen van onze support afdeling.
Helaas is de firmware release vertraagd. We zullen u er van op de hoogte brengen wanneer deze uit komt.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet

Ben dan toch maar eens gaan neuzen op internet, en via de Duitse site van Huawei is het me uiteindelijk toch gelukt om mijn smartphone up te graden : http://www.huaweidevices.de/ascend-g615?show=downloads (bestand op SD-kaartje zetten en dan via BIJWERKEN SOFTWARE).

Heb nu eindelijk gebruikersprofielen, hetgeen ik toch wel miste!

Erreske

decharre

decharre

• Lid sinds 06 december 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 december 2013
  • 20:33

Beste,
welke taal heeft deze update ? Is deze Duits ? of kan je dit instellen naar Engels & Nederlands ?
Bedankt,
Dirk

decharre

decharre

• Lid sinds 06 december 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 6 december 2013
  • 20:33

Beste,
welke taal heeft deze update ? Is deze Duits ? of kan je dit instellen naar Engels & Nederlands ?
Bedankt,
Dirk

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.