Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

ayla

ayla

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 0
  • 19 september 2013
  • 22:06

ik krijg steeds bericht opslagruimte telefoon raakt op
wat kan ik doen om meer ruimte te maken
vriendelijke groet ayla

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 19 september 2013
  • 23:07

app's verplaatsen naar sd kaart tenminste app's die kunnen draaien op een sd kaart https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.infolife.app2sd

ayla

ayla

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 0
  • 20 september 2013
  • 12:49

gizmobinky
app's verplaatsen naar sd kaart tenminste app's die kunnen draaien op een sd kaart https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.infolife.app2sd

had ik al gedaan maar helpt niet veel de meeste aps kan je niet verplaatsen, misschien zijn er aps die je niet echt nodig hebt om te verwijderen ik doe er niet veel mee watsap en lees de telegraaf en twitter en facebook maar die staan op SD kaart, weet zelf nog niet eens waar al die andere aps voor zijn

Bewerkt (20 september 2013 12:51)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 20 september 2013
  • 13:04

meestal kun je systeemapp's die met het toestel meegekomen zijn niet verwijderen, andere die je toch niet nodig hebt kun je gewoon verwijderen mits het systeem het toelaat.

ayla

ayla

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 0
  • 20 september 2013
  • 14:24

gizmobinky
meestal kun je systeemapp's die met het toestel meegekomen zijn niet verwijderen, andere die je toch niet nodig hebt kun je gewoon verwijderen mits het systeem het toelaat.

dank je wel nu nog even uit puzzelen wat bij een bestand systeem hoort en wat niet haha

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 20 september 2013
  • 15:51

welk type Huawei heb je dan omdat je het geheugen zo snel vol hebt?

ayla

ayla

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 0
  • 20 september 2013
  • 18:04

gizmobinky
welk type Huawei heb je dan omdat je het geheugen zo snel vol hebt?

ik heb een HUAWEI Ascend Y 201is mijn eerste heb nog nooit zoiets gehad ,ben al een wat odere dame 60 + en doe er niets bijzonders mee maar weet niet welke mappen ik zou kunnen verwijderen en hoe is het kan verwijderen

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 21 september 2013
  • 00:20

heb even gekeken wat de specificaties zijn van jou telefoon, hij heeft een werkgeheugen van 512 mb en een opslaggeheugen van 256 mb intern dat is over het algemeen niet erg veel dus die raakt op den duur zo vol, bijv de aplicatie maps heeft ongeveer 14 mb, twitter 10 mb, tv gids 10 mb dus met 3 aplicaties zit je al snel op 40 mb dus tel maar uit.
ik denk dat je dan gemideld 20 tot 25 aplicaties op je telefoon kunt draaien.
dit kun je contoleren door naar je instellingen te gaan opslagruimte of apps te selecteren daar staat hoeveel opslag geheugen je telefoon heeft en wat er nog over is, wat je nog wel kunt doen is het app-cachs geheugen leeg te maken.
om een app te verwijderen kun je het beste met Easy Uninstaller doen, even aanvinken welke app je niet meer wilt hebben en hij verwijdert de app van het systeem hier een link https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.infolife.uninstaller
maar in jou geval omdat je geen app's meer kunt instaleren vanwege geheugen vol ga je naar instellingen apps, aankliken welke app je wilt verwijderen en de optie verwijderen selecteren en als het een systeem app is staat er meestal geen optie verwijderen.
succes ermee.

Bewerkt (21 september 2013 00:46)
ayla

ayla

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 0
  • 21 september 2013
  • 13:50

gizmobinky
heb even gekeken wat de specificaties zijn van jou telefoon, hij heeft een werkgeheugen van 512 mb en een opslaggeheugen van 256 mb intern dat is over het algemeen niet erg veel dus die raakt op den duur zo vol, bijv de aplicatie maps heeft ongeveer 14 mb, twitter 10 mb, tv gids 10 mb dus met 3 aplicaties zit je al snel op 40 mb dus tel maar uit.
ik denk dat je dan gemideld 20 tot 25 aplicaties op je telefoon kunt draaien.
dit kun je contoleren door naar je instellingen te gaan opslagruimte of apps te selecteren daar staat hoeveel opslag geheugen je telefoon heeft en wat er nog over is, wat je nog wel kunt doen is het app-cachs geheugen leeg te maken.
om een app te verwijderen kun je het beste met Easy Uninstaller doen, even aanvinken welke app je niet meer wilt hebben en hij verwijdert de app van het systeem hier een link https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.infolife.uninstaller
maar in jou geval omdat je geen app's meer kunt instaleren vanwege geheugen vol ga je naar instellingen apps, aankliken welke app je wilt verwijderen en de optie verwijderen selecteren en als het een systeem app is staat er meestal geen optie verwijderen.
succes ermee.

Dank je wel ga er mee aan de slag groet Ayla

ayla

ayla

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 184
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2014
  • 14:28

goedenmiddag ben ik weer even
wil een andere telefoon kopen en heb hier een leuke denk ik
maar snap niet van het geheugen kan iemand mij zeggen is dit met meer geheugen als ik dat ik nu heb op de huawei
en zo niet wat is een acceptabele geheugen
ik lees steeds 4 GB geheugen is dat veel?
groetjes ayla

Dankzij de HSDPA en UMTS ondersteuning kan je snel mobiel internetten.
• 3.50 inch TFT scherm.
• Afm: 112 x 60 x 12 mm.
• 113 gram.
• Android 2.2 (Froyo)*.
• Wifi.
• Bluetooth v3.0.
• 800 MHz processor.
• Inclusief 4GB micro SD,
uitbreidbaar tot 32 GB.
• 5 megapixel camera.
• FM-radio met RDS.
• Stand-by tijd tot 640 uur.
• Spreektijd tot
660 minuten.
• Gps voor navigatie.

Bijlage:

Bewerkt (17 augustus 2014 14:44) | iets toevoegen

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.