Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

noor_vdo

noor_vdo

• Lid sinds 13 oktober 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 13 oktober 2013
  • 14:30

Hallo!

Ik heb sinds juni een Huawei Ascend P1… en ik kan er helemaal niks mee! Ascend P1 draait op Android 4.0.3

Bij elke app die ik graag wil en veel gebruikte zegt de app store dat er geen resultaten zijn gevonden of “uw apparaat is niet compatibel met deze versie.”
Denk dan aan apps als Whatsapp, Instragram, ING Internetbanieren, Scoupy, … Apps die over het algemeen veel gebruikt worden! Whatsapp heb ik nu via een illegale wijze op de telefoon kunnen zetten…. maar als een telefoon zoveel kost en er gewoon internet op zit wil ik ook dat alles gewoon werkt.
Verder lukt het mij niet om mijn email erop te zetten en is de T9(woordenboek) functie tijdens het typen echt ZEER slecht, ik noem dat geen t9 functie. Drie zinnen typen duurt een eeuw omdat ik constant moet corrigeren.
Verder heb ik een geheugenkaartje erin gestopt, maar als ik instel dat ik alle bestanden vanaf nu op m'n geheugenkaart opgeslagen wil hebben, kan ik niet meer bij de bestanden die intern opgeslagen staan - en andersom. Heel irritant als je even snel een foto wil laten zien o.i.d. en die staat toevallig intern opgeslagen. (of andersom, jullie begrijpen me vast wel.)

Er zijn geen updates available ofzoiets dergelijks, dat heb ik al 100x gecheckt. Heeft iemand nog andere ideeën? Ik word er zo langzamerhand helemaal gek van!

Dus… dat was m'n geklaag voor nu.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.