Hello . Ik ben een gelukkige bezitter van een Huawei Y 300. Maar ik heb een probleem met het sms signaal . Als ik een sms je ontvang krijg ik een bericht , so far so good , maar dat bericht blijft aanhouden Het maakt niet uit welk belsignaal ik er op zet , het blijft aanhouden tot ik het bericht open Iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen ? Als dat signaal 2 maal overgaat ben ik al tervreden Thanks . F.
Hello . Ik ben een gelukkige bezitter van een Huawei Y 300. Maar ik heb een probleem met het sms signaal . Als ik een sms je ontvang krijg ik een bericht , so far so good , maar dat bericht blijft aanhouden :( Het maakt niet uit welk belsignaal ik er op zet , het blijft aanhouden tot ik het bericht open :mad: Iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen ? Als dat signaal 2 maal overgaat ben ik al tervreden :lol: Thanks . F.
Geen algemene vraag over Android zelf, verplaatst naar correcte forum: Huawei toestellen. Pas tevens je titel even aan, alleen Huawei Y300 geeft aan over welke toestel je het hebt maar niet wat het daadwerkelijk onderwerp nu eigenljik is. Klik op bewerken bij je tekst om dit te doen.
Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop. Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.
[mod]Geen algemene vraag over Android zelf, verplaatst naar correcte forum: [url=http://androidworld.nl/forum/huawei-toestellen/]Huawei toestellen[/url]. Pas tevens je titel even aan, alleen Huawei Y300 geeft aan over welke toestel je het hebt maar niet wat het daadwerkelijk onderwerp nu eigenljik is. Klik op bewerken bij je tekst om dit te doen.[/mod]
Hello .

Ik ben een gelukkige bezitter van een Huawei Y 300.
Maar ik heb een probleem met het sms signaal .
Als ik een sms je ontvang krijg ik een bericht , so far so good , maar dat bericht blijft aanhouden
Het maakt niet uit welk belsignaal ik er op zet , het blijft aanhouden tot ik het bericht open
Iemand een idee hoe ik dat kan verhelpen ?
Als dat signaal 2 maal overgaat ben ik al tervreden
Thanks .
F.