Heb onlangs een Huawei gekocht, daarmee kon in verbinding maken met de wifi en ging alles perfect. Maar sinds zaterdag werkt die niet meer. Ik kan geen verbinding meer maken met eender welke wifi, had ze voordien wel al gebruikt. Heb nu al verschillende plaatsen geprobeerd en telkens heb ik hetzelfde probleem. Er komt telkens op authenticatie probleem. Ik weet totaal niet wat ik moet doen ermee, iemand die wel kan helpen? Ik heb de Android-versie 4.1.1
Alvast bedankt
Heb onlangs een Huawei gekocht, daarmee kon in verbinding maken met de wifi en ging alles perfect. Maar sinds zaterdag werkt die niet meer. Ik kan geen verbinding meer maken met eender welke wifi, had ze voordien wel al gebruikt. Heb nu al verschillende plaatsen geprobeerd en telkens heb ik hetzelfde probleem. Er komt telkens op authenticatie probleem. Ik weet totaal niet wat ik moet doen ermee, iemand die wel kan helpen? Ik heb de Android-versie 4.1.1 Alvast bedankt
Heb onlangs een Huawei gekocht, daarmee kon in verbinding maken met de wifi en ging alles perfect. Maar sinds zaterdag werkt die niet meer. Ik kan geen verbinding meer maken met eender welke wifi, had ze voordien wel al gebruikt. Heb nu al verschillende plaatsen geprobeerd en telkens heb ik hetzelfde probleem. Er komt telkens op authenticatie probleem. Ik weet totaal niet wat ik moet doen ermee, iemand die wel kan helpen?
Ik heb de Android-versie 4.1.1
Alvast bedankt