Hallo, ik heb sinds een paar maanden een Huawei Ascends G510. Alleen ik liet hem laats uit mijn broekzak vallen. Toen kreeg op mijn mobiel op de ene helft van mijn scherm zwart beeld. Het zwarte beeld is wel nog zwart dat licht geef. Ook is er in het midden witte streepjes als een soort barcode en door mijn beeld gaan ook rode en groene stippel lijntjes. Kan ik er nog iets aan doen dat hij het weer gewoon kan doen? Alvast bedankt, joeri
Hallo, ik heb sinds een paar maanden een Huawei Ascends G510. Alleen ik liet hem laats uit mijn broekzak vallen. Toen kreeg op mijn mobiel op de ene helft van mijn scherm zwart beeld. Het zwarte beeld is wel nog zwart dat licht geef. Ook is er in het midden witte streepjes als een soort barcode en door mijn beeld gaan ook rode en groene stippel lijntjes. Kan ik er nog iets aan doen dat hij het weer gewoon kan doen? Alvast bedankt, joeri
Hallo,
ik heb sinds een paar maanden een Huawei Ascends G510. Alleen ik liet hem laats uit mijn broekzak vallen. Toen kreeg op mijn mobiel op de ene helft van mijn scherm zwart beeld. Het zwarte beeld is wel nog zwart dat licht geef. Ook is er in het midden witte streepjes als een soort barcode en door mijn beeld gaan ook rode en groene stippel lijntjes. Kan ik er nog iets aan doen dat hij het weer gewoon kan doen?
Alvast bedankt,
joeri