Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Klinkt als een probleem met de proximity sensor. Gebruik je een hoesje of case om je telefoon tijdens het bellen?
Ik gebruik inderdaad een hoesje om mijn telefoon, maar sinds kort.
Gebeurt het ook als je je toestel zonder hoesje gebruikt?
Sander_M
Gebeurt het ook als je je toestel zonder hoesje gebruikt?
ik heb ook een g510. als ik iemand bel of iemand belt mij, dan krijg ik ook een zwart scherm en kan ik geen gesprekken beëindigen. dit is heel vervelend als ik bijvoorbeeld mijn voicemail wil beluisteren, of iemand probeer te bellen waarvan ik de voicemail eraan krijg. als dat gebeurd moet ik de batterij eruit halen, anders kan ik niet ophangen.
wat zou dit kunnen zijn?
Sander_M
Klinkt als een probleem met de proximity sensor. Gebruik je een hoesje of case om je telefoon tijdens het bellen?
Nee ik heb geen hoesje of case om mijn telefoon
je zou even met een app kunnen testen of je proximity sensor functioneert. bijv. met deze: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fivasim.androsensor
als je dan je hand boven de telefoon houdt, en weer weghaalt, zou het getal bij PROXIMITY moeten veranderen..
ik heb de app geïnstalleerd, maar deze blijft constant op 0 staan. het maakt niet uit of ik mijn hand eroverheen beweeg etc.
Ik heb sinds kort de Huawei ascends g510. Als ik bel of gebeld word word mijn scherm zwart en kan ik dus een oproep niet beëindigen… Spreek voicemails in want ik moet moet wachten tot hij vanzelf ophangt… Ben er vandaag wel achter gekomen dat als ik hard met mijn vlakke hand erop sla.. ik was gefrustreerd na het ‘proberen’ te beluisteren van een voicemail en ik allemaal instellingen moest ondergaan onder anderen ‘welke taal toets 1 voor nl enz’ dat lukte dus niet omdat ik een zwart scherm krijg en mijn telefoon nergens meer op reageert… Mijn vraag: Wat kan ik hier aan doen? Help mij!!!!