Ik kan weinig vinden over de geluidskwaliteit van de G700, als ik hem aansluit op m'n HiFi komt dat in de buurt van een goede cd-speler?
Mijn huidige telefoon -Samsung Galaxy Gio- doet dat aardig goed, eigenlijk maar één klacht: het maximale volume van de Gio is laag waardoor ik de versterker ver moet opendraaien; ook voor sommige koptelefoons is het vermogen van de Gio te laag, hoe zit dit bij de Huawei?
Ik kan weinig vinden over de geluidskwaliteit van de G700, als ik hem aansluit op m'n HiFi komt dat in de buurt van een goede cd-speler? Mijn huidige telefoon -Samsung Galaxy Gio- doet dat aardig goed, eigenlijk maar één klacht: het maximale volume van de Gio is laag waardoor ik de versterker ver moet opendraaien; ook voor sommige koptelefoons is het vermogen van de Gio te laag, hoe zit dit bij de Huawei?
Ik kan weinig vinden over de geluidskwaliteit van de G700, als ik hem aansluit op m'n HiFi komt dat in de buurt van een goede cd-speler?
Mijn huidige telefoon -Samsung Galaxy Gio- doet dat aardig goed, eigenlijk maar één klacht: het maximale volume van de Gio is laag waardoor ik de versterker ver moet opendraaien; ook voor sommige koptelefoons is het vermogen van de Gio te laag, hoe zit dit bij de Huawei?