Heb de Huawei Y300 nu enkele dagen. Dus ben nog één en ander aan het uitzoeken. Op deze site heb ik iets gelezen ivm firmware update (B199). (mijn toestel heeft update 197)
Heeft iemand ervaringen met deze update? En hoe kan ik automatisch op de hoogte worden gebracht van dergelijke updates?
Er is een app (systeem update) aanwezig op het toestel, maar als ik deze aanklik, dan meldt deze geen updates.
Christophe
Hallo, Heb de Huawei Y300 nu enkele dagen. Dus ben nog één en ander aan het uitzoeken. Op deze [url=http://huaweinews.com/2013/11/ascend-y300-b199-firmware-leak/]site[/url] heb ik iets gelezen ivm firmware update (B199). (mijn toestel heeft update 197) Heeft iemand ervaringen met deze update? En hoe kan ik automatisch op de hoogte worden gebracht van dergelijke updates? Er is een app (systeem update) aanwezig op het toestel, maar als ik deze aanklik, dan meldt deze geen updates. Christophe
Hallo,
Heb de Huawei Y300 nu enkele dagen. Dus ben nog één en ander aan het uitzoeken.
Op deze site heb ik iets gelezen ivm firmware update (B199).
(mijn toestel heeft update 197)
Heeft iemand ervaringen met deze update? En hoe kan ik automatisch op de hoogte worden gebracht van dergelijke updates?
Er is een app (systeem update) aanwezig op het toestel, maar als ik deze aanklik, dan meldt deze geen updates.
Christophe