Ik heb dit weekend een Huawei Ascend Y530 gekocht. Bedoeling is het toestel te gebruiken als company toestel. Om company e-mail te kunnen ontvangen, moeten we via airwatch werken.
Ik heb airwatch geïnstalleerd. Op een bepaald moment vraagt airwatch om het toestel te encrypten. Je krijgt dan de mogelijkheid om door te klikken naar het menu om de encryption op te starten. Bij de opstart krijg je een robotje te zien en van daaruit moet de encryption dan starten.
Bij mijn toestel blijft het scherm staan op het robotje. Gelijk hoe lang ik wacht, de encryption werkt niet.
Iemand een oplossing voor dit probleem?
Thx
Hoi, Ik heb dit weekend een Huawei Ascend Y530 gekocht. Bedoeling is het toestel te gebruiken als company toestel. Om company e-mail te kunnen ontvangen, moeten we via airwatch werken. Ik heb airwatch geïnstalleerd. Op een bepaald moment vraagt airwatch om het toestel te encrypten. Je krijgt dan de mogelijkheid om door te klikken naar het menu om de encryption op te starten. Bij de opstart krijg je een robotje te zien en van daaruit moet de encryption dan starten. Bij mijn toestel blijft het scherm staan op het robotje. Gelijk hoe lang ik wacht, de encryption werkt niet. Iemand een oplossing voor dit probleem? Thx
Hoi,
Ik heb dit weekend een Huawei Ascend Y530 gekocht.
Bedoeling is het toestel te gebruiken als company toestel.
Om company e-mail te kunnen ontvangen, moeten we via airwatch werken.
Ik heb airwatch geïnstalleerd.
Op een bepaald moment vraagt airwatch om het toestel te encrypten.
Je krijgt dan de mogelijkheid om door te klikken naar het menu om de encryption op te starten.
Bij de opstart krijg je een robotje te zien en van daaruit moet de encryption dan starten.
Bij mijn toestel blijft het scherm staan op het robotje. Gelijk hoe lang ik wacht, de encryption werkt niet.
Iemand een oplossing voor dit probleem?
Thx