Ik gebruik nu al meer dan 1 jaar met veel plezier de Huawei Watch, nooit enige problemen gehad. Maar na de beveiligingsupdate van vorige week gaat de batterij nog maar net een halve dag mee. Aangezien ik voor deze update nooit problemen heb gehad ben ik er van overtuigd dat er een bug in de update zit. Het terugzetten van de fabrieksinstellingen heeft geen enkel effect.
Zijn er meer mensen die dit ook ervaren?
Groet, Eric.
Huawei Nexus 6P 64GB Graphite Huawei Watch
Ik gebruik nu al meer dan 1 jaar met veel plezier de Huawei Watch, nooit enige problemen gehad. Maar na de beveiligingsupdate van vorige week gaat de batterij nog maar net een halve dag mee. Aangezien ik voor deze update nooit problemen heb gehad ben ik er van overtuigd dat er een bug in de update zit. Het terugzetten van de fabrieksinstellingen heeft geen enkel effect. Zijn er meer mensen die dit ook ervaren? Groet, Eric.
Ik gebruik nu al meer dan 1 jaar met veel plezier de Huawei Watch, nooit enige problemen gehad. Maar na de beveiligingsupdate van vorige week gaat de batterij nog maar net een halve dag mee. Aangezien ik voor deze update nooit problemen heb gehad ben ik er van overtuigd dat er een bug in de update zit. Het terugzetten van de fabrieksinstellingen heeft geen enkel effect.
Zijn er meer mensen die dit ook ervaren?
Groet,
Eric.
Huawei Nexus 6P 64GB Graphite
Huawei Watch