Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ik ben eigenlijk wel erg tevreden over de indeling… Het is overzichtelijk en niet teveel secties. Op zich zijn veel secties ook nog niet nodig, wellicht als er meer gepost wordt.
Nog niet een vraag of onderwerp gevonden waar geen duidelijke sectie voor is.
TAGM
Ik ben eigenlijk wel erg tevreden over de indeling… Het is overzichtelijk en niet teveel secties. Op zich zijn veel secties ook nog niet nodig, wellicht als er meer gepost wordt.
Nog niet een vraag of onderwerp gevonden waar geen duidelijke sectie voor is.
Uhmmmm…. Android?
Hoi,
Misschien is het interessant om een kopje “ Android & pers” aan te maken, hierin zouden we diverse links cq. artikelen kunnen plaatsen, wat te maken heeft met specials in de pers of Android.
Mvg,
Tauri
Tauri
Hoi,
Misschien is het interessant om een kopje “ Android & pers” aan te maken, hierin zouden we diverse links cq. artikelen kunnen plaatsen, wat te maken heeft met specials in de pers of Android.
Mvg,
Tauri
Uhmmmm…. Android?
Dat is zeker wel de moeite waard
Keep up the good work!!
Hoi Ruud,
Wat me opvalt dat het een beetje chaos wordt op het forum en er is eigenlijk een G1 forum gedeelte maar er wordt ook vragen en problemen die alleen met de G1 te maken hebben buiten dat gedeelte gepost.
Het is natuurlijk ook wachten tot er meer Android telefoons komen, volgens mij ben ik de enige hier met een non-G1 toestel haha.
Misschien dat je er iets aan hebt
Misschien nog een ideetje om ipv reacties onder de artikels op de AW.nl homepage gelijk door te linken naar het forum of iets dergelijks zodat er geen twee verschillende discussies ontstaan over het zelfde onderwerp.
zie voorbeeld: http://www.androidworld.nl/updates-voor-de-g1-rollen-binnen/2134/ en http://www.androidworld.nl/forum/viewtopic.php?f=32&t=295
Thnx voor je bijdrage.
We zijn nog aan het afwegen hoe we dit gaan aanpakken:
Blog ->forum
Forum -> blog
Beide
Of alleen reacties via de blog..
We komen er snel op terug
Uhmmmm…. Android?
Jullie gaan met een aantal rubrieken werken, N.A.A.R. en Crashtest bijvoorbeeld. Misschien handig om dus in de navigatiebalk rechts een linkje te maken zodat je alle artikelen van zo'n categorie in een keer kunt zien. Nu moet je zo scrollen en bladeren.
Zelf ben ik niet helemaal tevreden over de indeling van het forum. De categorieën en forums. Graag wil ik jullie vragen hierover mee te denken. Hoe zou jij AW forum het liefst zien?
Uhmmmm…. Android?