Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Ja de plannen zijn er om verschillende forums of subforums te maken,
Maar omdat het forum anders heel lang, groot en onoverzichtelijk zou worden is dit nog niet gedaan.
Tot dat moment is er forum gemaakt genoemd: Android telefoons, Alles over de Android toestellen.
Ideeën zijn welkom
Even hier een vraag, omdat ik er niet een heel nieuw onderwerp voor wil openen.
Is er een knop waarmee ik aan kan geven: markeer alles in deze map als gelezen?
Kan deze niet vinden namelijk.. Anders een idee?
Sommige onderwerpen zijn voor mij niet interessant, toch moet ik ze openen om de volgende dag te kunnen zien waar de nieuwe posts zijn..
Kim
Even hier een vraag, omdat ik er niet een heel nieuw onderwerp voor wil openen.
Is er een knop waarmee ik aan kan geven: markeer alles in deze map als gelezen?
Kan deze niet vinden namelijk.. Anders een idee?
Sommige onderwerpen zijn voor mij niet interessant, toch moet ik ze openen om de volgende dag te kunnen zien waar de nieuwe posts zijn..
ejfrolich
Er is een apart forum voor de G1, waarom alleen voor dat toestel? Er zijn er inmiddels meer toch?
Uhmmmm…. Android?
idee om gewoon nu per telefoon een groep te maken dus hero G1 G2 enz. en daarin dan algemeen en alle andere dingen. hiervoor blijven dan natuurlijk de algemene android dingen zoals dingen als software en dergelijke maar per telefoon wat meer mogelijkheden want het wordt wel on overzichtelijk zo.
Dan krijg je dus iets van:
G1
G2
..
..
..
..
Samsung …
…
…
iPhone
Motorola ..
..
..
en meer, waarbij sommige boards helemaal niet gebruikt gaan worden en andere misschien weer heel veel. Een onderverdeling alleen per merk zou misschien kortere lijstjes geven.
(ps. Ik weet dat de iPhone geen android toestel is)
SGS5 - stock
Nexus 7 - stock
Tab 3 7" - stock
Tab 3 7" Lite - stock
mijn idee zijn we wel mee bezig.
Er is een apart forum voor de G1, waarom alleen voor dat toestel? Er zijn er inmiddels meer toch?