Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Het ratje;126495
Misschien handig op een makkelijke wijze zichtbaar te maken dat er
storing is voor / van een Provider.
Merk nogal vaak dat men ‘iets’ niet kan en dat dit een storing is.
Vorige week Vodafone, vandaag T-Mobile.
Lijkt me handig, met bronnen als:
Twitter (officieel)
Twitter (officieel)
Twitter (officieel)
etc
We hebben een Providerforum dus dat zou daar kunnen worden gemeld.
niets gemerkt van een storing:p (vodafone a.k.a. Bij de wet legaal kartel dieven)
Hehe
Nou ja goed, ik ook niet (op hollandsnieuwe aka vodafone), maa die van vandaag was heftig hehe (t-mobile).
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Het ratje;126823
Hehe
Nou ja goed, ik ook niet (op hollandsnieuwe aka vodafone), maa die van vandaag was heftig hehe (t-mobile).
Tja storingen zijn vervelend…….Maar goed het is en blijft techniek en zijn het vaak ook mensen die achter deze techniek zitten wat we maar al te vaak vergeten, en deze technici zijn met man en macht bezig het netwerk in de lucht te houden. Veelal ook met oude technieken daar “de hoge heren” niet willen innoveren omdat verkopen meer geld in het laadje brengt.
Overigens Ot denk ik niet dat je hier algemene storingen moet gaan melden. Natuurlijk is het makkelijk als er iets is naar dit forum te kijken, maar er is ook niets op tegen om zelf even op de site's van de providers te kijken om te zien of er wat mis is.
Het is hier tenslotte een Android forum en in mijn ogen zijn er al een klein beetje te veel “zij takken” ….dus met alle goede bedoelingen….het hoort niet specifiek bij android….. mijn mening.
Zabivelli;126837
Wtf is hollands nieuwe van vodafone/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/yikes.png" />
/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/yikes.png" />?
Het ratje;126888
Jep/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />.
Zabivelli;127040Haha, ja ach ja, maken al die idiote providers zich schuldig aan toch
Lol wat een oplichterij is dat toch, dan maken ze reclame dat ze goedkoper zijn dan andere providers, zijn het de grote dieven zelf/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Misschien handig op een makkelijke wijze zichtbaar te maken dat er
storing is voor / van een Provider.
Merk nogal vaak dat men ‘iets’ niet kan en dat dit een storing is.
Vorige week Vodafone, vandaag T-Mobile.
Lijkt me handig, met bronnen als:
Twitter (officieel)
Twitter (officieel)
Twitter (officieel)
etc