Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Prima punt, maar hoort volgens mij niet in dit topic thuis.
Edit: Sorry, mijn fout! Ik dacht dat ik een ander topic had geopend, nl TIPS ennTRUCs. Excuses!
komt er ook gevolg aan het goeie punt?
Was me ook opgevallen, goed punt!
Mag ik daar wat aan toevoegen:
Wanneer ik AW reader open, dan scant ie gelijk voor nieuwe artikelen en díe worden netjes weergegeven, maar een notificatie bovenin is dan niet meer nodig (naar mijn mening). Zie immers in de app zelf dat er nieuwe items zijn.
Wanneer ik via de AW reader notificatie naar de app ga, kom ik terecht in het laatst gelezen artikel, en niet in het overzicht. Wat wel handig zou zijn.
Gewoon 2 puntjes die m.i. het gebruikersgemak weer net wat verbeteren, voor de meelezende AWer. Verder super app!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Tony;133532
Was me ook opgevallen, goed punt!
Mag ik daar wat aan toevoegen:
Wanneer ik AW reader open, dan scant ie gelijk voor nieuwe artikelen en díe worden netjes weergegeven, maar een notificatie bovenin is dan niet meer nodig (naar mijn mening). Zie immers in de app zelf dat er nieuwe items zijn.
Wanneer ik via de AW reader notificatie naar de app ga, kom ik terecht in het laatst gelezen artikel, en niet in het overzicht. Wat wel handig zou zijn.
Gewoon 2 puntjes die m.i. het gebruikersgemak weer net wat verbeteren, voor de meelezende AWer. Verder super app!
Dat ligt idd aan de manier van ‘afsluiten’, doe ik meestal via de ‘home’ toets, is 1 knopje minder(ken het verschil in uitwerking tussen de twee). Maar ook in dit geval zou ik 't wel handig vinden
Jammer dat er geen reactie komt van AW op dit topic.
Vind de AW reader ook nice maar mede door dit “probleem” houd ik er niet van om screenshots te checken in de AW reader. Vind het heel irritant om steeds terug te moeten en dan weer de volgende te laden.
Mooi idee inderdaad.
Ik ga er even over nadenken hoe ik dit in de Reader zou kunnen verwerken. Het is in ieder geval wat lastiger dan je waarschijnlijk zou vermoeden.
Beste mensen van Androidworld.nl,
Jullie reader is echt helemaal top. Veel leuke artikelen, en ik lees ze bijna allemaal.
Het enige wat ik echt heel jammer vind is dat je niet kan bladeren tussen de screenshots.
Ik moet elke keer terug naar het artikel om de volgende afbeelding te kunnen bekijken.
In de Market en in AppAware heb ik dit probleem niet, en dat werkt echt veel fijner.
Doe ik iets fout? Of is dit iets wat jullie kunnen verbeteren?
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk