Waarom staan hier enkele tablets onder de threads en de rest word doorverwezen naar ander forum? LG staat bijv hier terwijl er niks instaat. Waarom staan de bekende merken er dan niet tussen. Vind het lastig om iedere keer naar andere site te gaan, en daar komt bijna geen kip.
Meeste tablets zijn toch met android waarom staan ze dan niet gewoon allemaal hier op het forum. Ik zou zeggen allemaal of geen 1
Bewerkt (19 juni 2011 20:31)
Waarom staan hier enkele tablets onder de threads en de rest word doorverwezen naar ander forum? LG staat bijv hier terwijl er niks instaat. Waarom staan de bekende merken er dan niet tussen. Vind het lastig om iedere keer naar andere site te gaan, en daar komt bijna geen kip. Meeste tablets zijn toch met android waarom staan ze dan niet gewoon allemaal hier op het forum. Ik zou zeggen allemaal of geen 1 :rolleyes:
Waarom staan hier enkele tablets onder de threads en de rest word doorverwezen naar

ander forum? LG staat bijv hier terwijl er niks instaat. Waarom staan de bekende merken
er dan niet tussen. Vind het lastig om iedere keer naar andere site te gaan, en daar komt
bijna geen kip.
Meeste tablets zijn toch met android waarom staan ze dan niet gewoon allemaal hier op
het forum. Ik zou zeggen allemaal of geen 1