Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

mrmoviestars-nl

mrmoviestars-nl

• Lid sinds 30 juni 2011
  • Berichten 54
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2011
  • 15:17

beste mensen dit is een tutorial voor hoe je je profiel bewerkt.

als je op ons www.androidworld.nl bent en je bent ingelogt ga dan naar de knop forum
druk er niet op maar hou je muis erop.

rechts onderin zie je gebruikersMenu.
kijk in dat vakje en je ziet jou profiel staan
klik daar op.

dan zie je een klein knopje waar staat over mij en daarnaast vrienden ga dan naar ((over?mij))

hier zie je dan dit staan…
Basic Information

Geboortedatum

over jou naam-

BiographyLocation
Interests Occupation Toestel Geroot/custom rom Androidversie Twitter Username—–hier kan je dus alles invullen wat over jou gaat en wat voor telefoon je gebruikt—–

zou je graag je foto willen wijzigen dat kan ook

ga weer naar het knopje –forum– hou de muis erboven en druk instellingen.

eenmaal aangekomen bij je instellingen kijk links op je beeldscherm
dan zie je een balk ((Mijn instellingen))
daaronder vind je de naam profielafbeelding wijzige dat is aleen de afbeelding bij je profiel..LET OP ALS JE EEN FOTO WIL OP HET FORUM WAAR JE DUS OK EEN FOTO ZIET
KLIK DAN OP scherafbeelding wijzigen…

HANTEKENING.
waar staat hantekening dat staat onder scherm afbeelding wijzigen de hantekening is
eigenlijk wat meer informatie dat je kan geven als je getypt heb op het forum dat staat dan aan de onderkand van je bericht en je kan daar ook een leuke foto uploaden die wij dan ook zien.

links zie je ook een balkje Privacy van profiel instellen..dat praat voor zich denk ik daar kan je dus alles instellen wie wat mag zien…

NOU Mijn Account….Netwerk….spreekt ook wel een beetje voorzichzelf je kan bij account kan je je wachtwoord email wijzigen en opties enzo ik zou zeggen ga ermee aan de slag en je komt er zelf nog beter achter

ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende heb geholpen zo niet stuur me maar een berichtje ik probeer zo snel mogelijk te antwoorden groetjes richard

Bewerkt (1 juli 2011 15:17)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.