Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
zou wel handig zijn, zo weten mensen tenminste welke app's ze links kunnen laten liggen
En jij gaat elke keer die blacklist bekijken als je een app installeert? Pff…succes
Als je het dan wilt doen moet je het gelijk goed doen met een echte blacklist en een android app die bij het installeren de packagename controleert. Maar dan is het weer een virusscanner en die zijn stom.
ooit nagedacht aan naslagwerk?
als je mobiel raar gaat doen kun je kijken of je 1 van die apps uit de lijst hebt geinstaleerd???
:confused:
:eek:
redbulletnl;234852
ooit nagedacht aan naslagwerk?
als je mobiel raar gaat doen kun je kijken of je 1 van die apps uit de lijst hebt geinstaleerd???
:confused:
:eek:
bij mij passen er geen 1000 apps op mn fone
redbulletnl;234880
bij mij passen er geen 1000 apps op mn fone
fifarunnerr;234881oh hahah XD
Andersom grapjas
70 apps op je Android en dan een blacklist van 1000 apps.
redbulletnl;234882
oh hahah XD
ik verwacht dat de blacklist niet 1000 apps zal bevatten. Als er 1000 “slechte” apps in de market staan dan is de wereld aan het vergaan?
Men kan in iedergeval melding maken van verdachte dingen die te maken hebben met een app. Bijvoorbeeld zoals deze app? http://www.androidworld.nl/forum/android-applicaties/26042-battery-upgrade-app.html
Verdacht aan deze app vind ik de manier waardoor je eraan komt. Via een reklame in 1-tap cleaner, de enige optie hier is een download link (waar ik per ongeluk op geklikt heb). Als ik dan toch even naar de rechten van deze app kijk lijken hier een hoop rechten te staan die de app niet nodig zou moeten hebben. Zoeken op internet levert ook verder niks op…
Als je het niet helemaal vertrouwt kun je altijd via de zoekfunctie in dit draadje checken of er meer mensen zijn die er iets over te vertellen hebben.
Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1
Alles stock and niet geroot.
Hoi,

Na aanleiding van dit probleem http://www.androidworld.nl/forum/algemene-vragen-over-android/24101-automatiche-dowlouds-melding-scherm.html
dacht ik dat het een goed idee was om een black-list te maken voor apps (uit de market).
Zou zoiets handig zijn?