Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Als je het interpreteert als ‘deze aktie vindt alle berichten’ klopt het wel.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
jwhoutepen;248879
Als je het interpreteert als ‘deze aktie vindt alle berichten’ klopt het wel.
Find is Engels en vertaal je niet in vind. Het is in Nederland weldegelijk vindt. Als het meervoudig naamwoord vinden is, is het enkelvoudig naamwoord altijd met dt, dus vindt.
Net zoals worden, enkelvoudig is dan wordt.
@Wouter85, wat dacht je van: “Mijn Abbonomenten”, onder gebruikersinstellingen…
Groeten, Allard
gjb29;248904
Find is Engels en vertaal je niet in vind. Het is in Nederland weldegelijk vindt. Als het meervoudig naamwoord vinden is, is het enkelvoudig naamwoord altijd met dt, dus vindt.
Net zoals worden, enkelvoudig is dan wordt.
a.jongebloed;248911
@Wouter85, wat dacht je van: “Mijn Abbonomenten”, onder gebruikersinstellingen…
Groeten, Allard
@Wouter85, dit is geen typefout, twee fouten in een woord… By the way, is het niet typefout, in plaats van typfout?
Vindt, typefout en abonnementen. Basta!
En Wouter, ga jij nou werkelijk find en vind vergelijken? Dus Engels en Nederlands met elkaar vergelijken als het gaat om d of dt.
Engels kent helemaal geen kofschip!!!!!
Die vergelijking kun je wel degelijk maken, daarnaast is het een stam+t regel (geen kofschip)
'Vindt alle berichten' zou worden ‘Finds all posts’, maar dat staat er niet.
Anyway, er wordt aan gewerkt om alle spelfouten er uit te werken.
Tijdens ‘t bekijken van een profiel kwam ik ’t volgende tegen:

.
Op forumposts ga ik voor dergelijke fouten de moeite niet doen om op in te gaan (ik zou dag en nacht bezig zijn als een soort van spellingspolitie als ik kijk hoe sommigen hier Nederlands typen ^^) maar dergelijke fouten in de forumstructuur, dat kan toch echt niet