a.jongebloed;248949 @Wouter85, dit is geen typefout, twee fouten in een woord… By the way, is het niet typefout, in plaats van typfout?
Dan is het eigenlijk nog erger gesteld, als het geen typfout is. En zowel typefout als typfout zijn correct. (zie deze link)
Roots Encounter;249164 Vindt, typefout en abonnementen. Basta!
Eh.. Neen, Vind, typefout of typfout, en dat laatste heb je juist. Net geslaagd dus!
Roots Encounter;249164 En Wouter, ga jij nou werkelijk find en vind vergelijken? Dus Engels en Nederlands met elkaar vergelijken als het gaat om d of dt. Engels kent helemaal geen kofschip!!!!!
Beter ga jij terug slapen. gjb29 beweerde dat het werkwoord vinden niet vertaald kan worden met het Engelse werkwoord “to find”. Ik heb dit tegenbewezen dat op Engelse fora ze wel degelijk het werkwoord “to find” gebruiken. En gezien “Find all posts” vertaald wordt als “Vind alle berichten”. En “Vindt alle berichten” in principe in ‘t Engels als “Finds all posts” zou worden en ik dit in meer dan 10 jaar forummen nog niet ben tegengekomen, is ’t dus fout.
nanders;249178 Die vergelijking kun je wel degelijk maken, daarnaast is het een stam+t regel (geen kofschip)
'Vindt alle berichten' zou worden ‘Finds all posts’, maar dat staat er niet.
Anyway, er wordt aan gewerkt om alle spelfouten er uit te werken.
Dus @nanders (zie bovenstaande), als jij mij ook maar 1 Engelstalig forum kan vinden waar er "Finds all posts“ staat i.p.v. ”Find all posts", then I stand corrected, maar ik vrees dat dat een lastige klus zal worden ^^.
En prima, als je hulp nodig hebt, ik hoor 't wel
Bewerkt (24 april 2013 13:53)
Lol, better luck next time guys :D. [QUOTE=a.jongebloed;248949]@Wouter85, dit is geen typefout, twee fouten in een woord... By the way, is het niet typefout, in plaats van typfout?[/QUOTE] Dan is het eigenlijk nog erger gesteld, als het geen typfout is. En zowel typefout als typfout zijn correct. (zie [URL="http://apps.nrc.nl/stijlboek/typfout-typefout"]deze link[/URL]) [QUOTE=Roots Encounter;249164]Vindt, typefout en abonnementen. Basta![/QUOTE] Eh.. Neen, Vind, typefout of typfout, en dat laatste heb je juist. Net geslaagd dus! [QUOTE=Roots Encounter;249164] En Wouter, ga jij nou werkelijk find en vind vergelijken? Dus Engels en Nederlands met elkaar vergelijken als het gaat om d of dt. Engels kent helemaal geen kofschip!!!!![/QUOTE] Beter ga jij terug slapen. gjb29 beweerde dat het werkwoord vinden niet vertaald kan worden met het Engelse werkwoord "to find". Ik heb dit tegenbewezen dat op Engelse fora ze wel degelijk het werkwoord "to find" gebruiken. En gezien "Find all posts" vertaald wordt als "Vind alle berichten". En "Vindt alle berichten" in principe in 't Engels als "Finds all posts" zou worden en ik dit in meer dan 10 jaar forummen nog niet ben tegengekomen, is 't dus fout. [QUOTE=nanders;249178]Die vergelijking kun je wel degelijk maken, daarnaast is het een stam+t regel (geen kofschip) 'Vindt alle berichten' zou worden 'Finds all posts', maar dat staat er niet. Anyway, er wordt aan gewerkt om alle spelfouten er uit te werken. [/QUOTE] Dus @nanders (zie bovenstaande), als jij mij ook maar 1 Engelstalig forum kan vinden waar er "Find[B]s[/B] all posts" staat i.p.v. "Find all posts", then I stand corrected, maar ik vrees dat dat een lastige klus zal worden ^^. En prima, als je hulp nodig hebt, ik hoor 't wel ;)
Lol, better luck next time guys
.
Dan is het eigenlijk nog erger gesteld, als het geen typfout is. En zowel typefout als typfout zijn correct. (zie deze link)
Eh.. Neen, Vind, typefout of typfout, en dat laatste heb je juist. Net geslaagd dus!
Beter ga jij terug slapen. gjb29 beweerde dat het werkwoord vinden niet vertaald kan worden met het Engelse werkwoord “to find”. Ik heb dit tegenbewezen dat op Engelse fora ze wel degelijk het werkwoord “to find” gebruiken. En gezien “Find all posts” vertaald wordt als “Vind alle berichten”. En “Vindt alle berichten” in principe in ‘t Engels als “Finds all posts” zou worden en ik dit in meer dan 10 jaar forummen nog niet ben tegengekomen, is ’t dus fout.
Dus @nanders (zie bovenstaande), als jij mij ook maar 1 Engelstalig forum kan vinden waar er "Finds all posts“ staat i.p.v. ”Find all posts", then I stand corrected, maar ik vrees dat dat een lastige klus zal worden ^^.
En prima, als je hulp nodig hebt, ik hoor 't wel